swirly Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg fant endelig disse chicco ammeinnleggene på nett, så oppdager jeg etter at bestillingen er gjort, at frakta blir skremmende høy, hva gjør jeg? Jeg gidder ikke betale nesten 200 i frakt, det er det bare ikke verdt, sukk, sendte mail tilbake at jeg ønsket å avbestille, men vet jo ikke om de godtar det, mannen sier det må de siden er angrefrist her i landet. Noen som vet? Var fra siden apotekhjem.no, noen med erfaringer derfra?
Blir mamma i april:) Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Du har 14 dagers full angrerett på kjøp som er gjort over internett eller per tlf. Alle nettbutikker skal legge ved et angrerett-skjema når du mottar pakken. Hvis de har glemt dette, så har du faktisk krav på hele 3 mnd angrerett:) Kun i butikk, altså kjøp over disk, at en ikke har angrerett. Men, du risikerer å måtte dekke returfrakt selv, hvis ikke du får kansellert kjøpet før pakken er sendt:) Håper det var til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå