ung.mor.89 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 hei. jeg er litt usikker på om jeg ønsker at min sønn skal sove hos sine besteforeldre eller sin mormor. sønnen min har et veldig godt forhold til sin mormor men ikke besteforeldre. min mann sier han ikke har noe imot at vår sønn overnatter hos folk.. tror vell min mann føler det veldig sånn fordi han ønsker å spille ps3 uten å høre ``pappa se`` hele tiden. jeg føler det er litt feil å tenke på overnatting nå. vår sønn blir 2 år til juni. besteforeldrene hans har aldri tid til han.snur ryggen til han når han vil leke med dem og mormoren bor med en mann som ingen av oss liker da han har hvert voldelig mot meg tidligere. og ønsker ikke utsette min sønn for det. noen andre som har noen råd eller meninger å dele???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg sov aldri hos mine besteforeldre da jeg var liten, og min datter på 2 har sovet hos sin farmor èn gang, og da sammen med pappaen sin på samvær. Liker ikke at hun sover der, for de røyker inne, og hun stinker som et askebeger når hun kommer hjem fra dagsamvær. (som kun er hos farmor) Er du i tvil, så ikke send sønnen din dit! Du har ikke noe godt av "avlastning" dersom du er bekymret når han er der. Blir bare mer slitsomt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Junior sover ofte hos mamma og pappa.. Svigers vil ikke ha han på overnatting før han blir større pga soverom i hver sin etasje og de er da redde for at de ikke skal høre han osv.. Mtp din situasjon, så ville nok ikke jeg hatt han på overnatting hos noen av dem nei.. Ville ikke følt meg noe trygg..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Nei absolutt ikke , og gudskjelov for det , da det er mange besteforeldre som ikke egner seg til det ansvaret det innebærer. Har du tvil til dem , så ikke gjør det. Som en annen skriver her så er det mye mer slitsomt å være bekymret og urolig for ungen. Er det noen i familien deres som mener dem skal ha han på overnatting? Hvis det er det,så er det bare å si nei,og du behøver ikke forklare hvorfor engang. Skaff en ordentlig barnevakt,som tar jobben sin seriøst! Det har vi gjort og dem har det veldig bra sammen. Og dermed slipper vi oppdragelseskonflikter og vonde følelser mellom oss og besteforeldrene. Da kan de være gjester som alle andre. Vi har heldigvis en snill og god mormor,som koser seg med jentene våre uten å stille krav eller betingelser. Og hun har vi tillit til. Ja det med mannen din og pc3 har du sikkert rett i, mange menn tenker slikt og det er selvfølgelig ego, derfor må dere ta snakke sammen ordentlig om dette,så dere blir enige om hva dere virkelig vil, da dette er et viktig tema!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Hei! Mitt barn på snart 2 år har aldri sovet hverken hos svigers eller mine foreldre. Grunnen til dette er at vi rett og slett ikke har hatt behov for å ha barnet vårt på overnatting/barnepass om natten. Og skulle vi hatt behov for dette, hadde det ikke blitt hos svigers i alle fall, for de ser vi svært sjelden, så jeg føler meg ikke trygg på at de skulle passet han. Men foreldrene mine hadde vært greit. Jeg tror ikke barna går glipp av noe bare for at de ikke sover over hos besteforeldrene. Så det er ikke noe å tenke på. Men skulle vi absolutt trenge barnevakt på natten en gang, så er det greit. Men som sagt, ikke hos svigers. Så ikke tenk på at dere kun skal sette barnet bort for andre sin del! Det er ikke noe vits å gjøre! Men skulle dere trenge barnevakt på nattetid, så er det noe annet. Da kan dere vurdere hvor det evt. skulle bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå