Gå til innhold

Hva gjør jeg? (gave)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg giftet meg, så ba jeg ei barndomsvenninne (fra samme hjemsted og vi var sammen hver dag fra barneskolen og til ungdomsskolen) i utdrikningslaget. Hun kom i kirken den dagen jeg giftet meg. Vi fikk ingen gave fra henne.

Nå skal hun gifte seg. Vet ikke om jeg blir bedt i utr.laget enda, ho skal gifte seg i oktober.

Spørsmålet er da om dere hadde kjøpt gave til henne? For meg ville det vært normalt å kjøpe gave til ei barndomsvenninne, hvertfall når man var i utr.laget og kom i kirken. Men tenker da pga vi ikke fikk fra henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt noe (evt ikke noe dyrt) til henne, men kanskje gitt dem et fint kort. Kanskje et hjemmelaget og flott kort med noen fine ord. Da kan kortet være en gave i seg selv, du har gitt noe og får ha god samvittighet :o)

Skrevet

Du må nesten gjøre det som føles riktig for deg. En venninne av meg giftet seg for noen år siden og jeg var i utrikningslaget, men ikke i kirken. Jeg var ikke invitert i selskapet. Jeg og noen flere venniner gikk sammen om å kjøpe en gave fordi hun betyr mye for oss. Nå som vi skal gifte oss har vi invitert henne og mannen hennes i bryllupet, men forventer egentlig ikke mer enn at de kommer hvis de kan.

Hvis du føler de ter naturlig for deg og har lyst til å kjøpe en gave så er det ingenting i veien for at du gjør det, men det trenger jo ikke være en dyr gave. Du kjenner kanskje bruden såpass godt at du vet om noe enkelt, men som allikevel blir godt mottatt og hvis du i tillegg skriver et fint kort med noen velvalgte ord så er jo det kjempekoselig å få

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...