Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Synes selv det er flaut å spytte ut. Litt fornærmende liksom... Så jeg svlger for det mest. Eller lar det renne mens jeg gjør meg ferdig...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 yuk... Spytter ut.. eller håper på at jeg slipper å få det kvalme greiene i kjeften!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Spytter ut og prøver å ikke se for dødens nær ut!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Lar han komme i ansiktet eller over puppene istedenfor, no way at han får komme i munnen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Samme som hu over.Han får komme i ansiktet eller puppene.Vil helst ikke at han skal komme i munnen selv om det skjer.Men da svelger jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Anonym over her igjen, har han kommet i munnen så har jeg også svelget som en gal. Mye verre å ha det i munnen og liksom skulle spytte det ut igjen;)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Jeg svelger.. Når jeg har jobbet så hardt for noe er det greit med litt proteiner på slutten!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Hvor spytter dere? Løper dere på do med en gang eller spytter dere i senga..?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Hehe,helt enig.Så da får det bare gå ned :-) Alt vi gjør for disse mannfolka :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Jeg er en dårlig kjæreste skjønner jeg. Gir han sjelden blowjobs, og når jeg først gjør det så flyr jeg på badet i full fart, brekker meg og bærer meg over hvor ekkelt det var etterpå
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 svelger så mye somkjennes okay ut, så lar jeg det bare komme i hånden liksom. (han liker at jeg forsiktig runker på slutten) masse proteiner er det også
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Løper rett ut på badet og spytter ut. Brekker meg om det kommer for langt ned i halsen, så noe annet alternativ er helt uaktuelt! Skyller munnen godt med vann etterpå også.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 JA, det kaller jeg dårlig kjæreste! Hvis det er så ille kan du vel suge ham til det nesten går for ham, og heller runke ham den siste biten, så han kan komme ute i det fri, uten å få høre hvor ille det var for deg.. Tenk om han slikket deg og etterpå klaget over hvor ille det luktet, at smaken av deg er skikkelig ekkel..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Det både lukter vondt og smaker dritt, ikke pokker om jeg svelger det. Den dagen han tør smake på og svelge det selv så.... Ikke før..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 Han sier ifra rett før, og jeg runker han resten. Kommer i det fri ja..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #20 Skrevet 2. april 2010 Svelger. Hatet å ta eksen min i munn, men med sambo går det helt greit.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #21 Skrevet 2. april 2010 Brukte svelge da vi va ung (16 år), men nå spytter jeg det diskret i en våtserviett som jeg på forhånd har liggende ved siden av oss. Skyller munnen med brus :-P
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #22 Skrevet 2. april 2010 Svelger! Hvis jeg liker smaken den dagen... Noen ganger smaker det værre enn andre.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #23 Skrevet 2. april 2010 Svelgte en gang, det holder. Helt forjævlig smak. Spytter i en håndduk vi har klar.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #25 Skrevet 2. april 2010 Svelger. Syns ikke det smaker noe jeg. Ikke lukter det heller. Og har konsistens som vann. Kanskje mannen min sitt smaker annerledes enn deres menn sitt? Jeg har aldri smakt på noen andre, så jeg har ikke noen å samenligne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå