Gå til innhold

Blowjobs! Spytter du ut eller svelger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes selv det er flaut å spytte ut. Litt fornærmende liksom... Så jeg svlger for det mest. Eller lar det renne mens jeg gjør meg ferdig...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spytter! Hakke kjangs til å svelge!!!

Skrevet

yuk...

Spytter ut.. eller håper på at jeg slipper å få det kvalme greiene i kjeften!

Skrevet

Spytter ut og prøver å ikke se for dødens nær ut!

Skrevet

Lar han komme i ansiktet eller over puppene istedenfor, no way at han får komme i munnen.

Skrevet

Samme som hu over.Han får komme i ansiktet eller puppene.Vil helst ikke at han skal komme i munnen selv om det skjer.Men da svelger jeg.

Skrevet

Anonym over her igjen, har han kommet i munnen så har jeg også svelget som en gal. Mye verre å ha det i munnen og liksom skulle spytte det ut igjen;)

Skrevet

Jeg svelger.. Når jeg har jobbet så hardt for noe er det greit med litt proteiner på slutten! ;)

Skrevet

Hvor spytter dere? Løper dere på do med en gang eller spytter dere i senga..?

Skrevet

Jeg svelger og trives med det.

Skrevet

Hehe,helt enig.Så da får det bare gå ned :-)

Alt vi gjør for disse mannfolka :-)

Skrevet

Jeg er en dårlig kjæreste skjønner jeg. Gir han sjelden blowjobs, og når jeg først gjør det så flyr jeg på badet i full fart, brekker meg og bærer meg over hvor ekkelt det var etterpå :P

Skrevet

svelger så mye somkjennes okay ut, så lar jeg det bare komme i hånden liksom. (han liker at jeg forsiktig runker på slutten)

masse proteiner er det også ;)

Skrevet

Løper rett ut på badet og spytter ut. Brekker meg om det kommer for langt ned i halsen, så noe annet alternativ er helt uaktuelt! Skyller munnen godt med vann etterpå også.

Skrevet

JA, det kaller jeg dårlig kjæreste!

Hvis det er så ille kan du vel suge ham til det nesten går for ham, og heller runke ham den siste biten, så han kan komme ute i det fri, uten å få høre hvor ille det var for deg..

Tenk om han slikket deg og etterpå klaget over hvor ille det luktet, at smaken av deg er skikkelig ekkel..

Skrevet

Det både lukter vondt og smaker dritt, ikke pokker om jeg svelger det.

Den dagen han tør smake på og svelge det selv så.... Ikke før..

Skrevet

Han sier ifra rett før, og jeg runker han resten. Kommer i det fri ja..

Skrevet

Svelger. Hatet å ta eksen min i munn, men med sambo går det helt greit.

Skrevet

Brukte svelge da vi va ung (16 år), men nå spytter jeg det diskret i en våtserviett som jeg på forhånd har liggende ved siden av oss. Skyller munnen med brus :-P

Skrevet

Svelger! Hvis jeg liker smaken den dagen... Noen ganger smaker det værre enn andre. :)

Skrevet

Svelgte en gang, det holder. Helt forjævlig smak. Spytter i en håndduk vi har klar.

Skrevet

Svelger. Syns ikke det smaker noe jeg. Ikke lukter det heller. Og har konsistens som vann. Kanskje mannen min sitt smaker annerledes enn deres menn sitt?

Jeg har aldri smakt på noen andre, så jeg har ikke noen å samenligne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...