Tingeling27 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Weeeeeeeeeeeeeeee!!!! Herlig...siste etappe nå ...Endelig
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 skrev en komentar til deg på 2.trimester:-)
Tingeling27 Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 hehe takk...jeg svarte deg på 2 tri jeg
Tingeling27 Skrevet 3. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2010 å nei her har jeg alt under kontroll:-P Vet akkurat hvor mange dager jeg har igjen;-) 19 laaange dager.. hatt falske rier og vært på sykehuset men ble sendt hjem.. etter det har jeg hatt masse kynnere, mensmurriger i rygg og mage og ned i beina. Så håper det betyr at han kommer litt før! Er rimelig lei nå! Så er koselig å lese om annet der inne enn alle som føder, venter på å føde og bare generelt venter:-P Linyen-Fødeklaaaar!<3 Svarer deg her nå jeg Linyen , siden det er her vi hører hjemme ;P Hvordan kan du vite at du har 19 dager igjen ? blir du satt igang da eller noe?? Og det kan jo være at han kommer før du aner det vettu Når er terminen din da? Forferdelige greier og gå og vente sånn på slutten altså !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå