Tingeling27 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 og inn på 3 trimester i dag ...Wohooooooooooooooo Ah så herlig!!! Jeg var veldig aktiv inne på bli gravid, og på 1 trimester, men dabbet litt av i 2 trimester...men har vært innom og kikket og svart på innlegg innimellom når jeg har hatt tid... Men nå flytter jeg iallefall over til 3 trimester og håper på og se dere alle snart igjen der inne Lykke til videre jenter !!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 ja kom deg over til oss i 3.trimester ;-) vi gleder oss til å få et friskt pust der inne:-) Vær flink til å skrive innlegg da,er koselig/informativt å lese andre innlegg enn at man er fødeklar,lurer på om det skjer noe og hvor mange dager igen;-) hehe... Er selv en av dem, men prøver å ikke tenke på at det snart er min tur, da går dagene såååå tregt! ;-)
Tingeling27 Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 hehe takk, så koselig jeg er egentlig laaangt ifra fødeklar jeg altså...men tenker det kommer når det nærmer seg enda mere slutten syns egentlig tiden går og har gått veldig fort...er mange ting som enda må gjøres...ikke like raskt ute denne gang som med nr 1 merker jeg hehe.... tar ting litt som de kommer, og på sist kontroll oppga jeg at jeg var en uke kortere enn jeg egentlig er...så der kan man se hvor mye kontroll jeg har hehe...herreguud....er det mulig og gå så i surr
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 å nei her har jeg alt under kontroll:-P Vet akkurat hvor mange dager jeg har igjen;-) 19 laaange dager.. hatt falske rier og vært på sykehuset men ble sendt hjem.. etter det har jeg hatt masse kynnere, mensmurriger i rygg og mage og ned i beina. Så håper det betyr at han kommer litt før! Er rimelig lei nå! Så er koselig å lese om annet der inne enn alle som føder, venter på å føde og bare generelt venter:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå