grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 jeg får ikke sove!!!!! nå ligger jeg natt etter natt og hører på at mannen min sover.. bekkenet verker intenst og mageskinnet er øm pga lillegutt som turner rundt natta lang.. jeg er evig takknemmelig for at jeg er gravid og koser meg masse med magen.. MEN!!! jeg kan nesten ikke gå lengre.. får tårer i øynene når jeg skal reise meg opp fra sengen og gå på do.. noe jeg gjør ca 3 ganger i timen.. og jeg har 10 uker igjenn.. hvordan skal dette gå??? knakk helt sammen imårres å begynte å gråte forran mannen min fordi jeg var så sliten.. han trøstet meg så godt han kunne... måtte bare få dette ut..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Da var vi to.... Jeg sover nesten ikke om natta pga rastløse ben, halsbrann, går på do 1 gang i timen, vondt i bekken/hofte/rygg + at magen er helt stappa. Jeg har 7 uker igjen, men det med dårlig søvn har vart lenge. Og når jeg endelig sover best utpå morgenkvisten kommer 2 1/2 åringen vår opp i senga og er lys våken og sovner ikke igjen. Selv om jeg vet det ikke blir overskudd av søvn når babyen er født heller, skal det ihvertfall bli helt nydelig å slippe disse graviditetsplagene!!! Uff, vi har lenge igjen, men vi får vel bare holde ut.... Lykke til da!!!
mamma til 4 :) Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 trøsteklem fra ei som har 6 uker igjen til termin....og har det på akkurat samme måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå