Gå til innhold

Noen som har denne vogna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg har denne vogna som reisetrille og når jeg evt skal på kjøpesenteret. Genial :)

 

Hvor mye den veier, hmm si det. Er ikke sikker men den er ikke tung :) Lett å slå sammen å blir "flat", 1 m kanskje?

 

Ikke god å kjøre på grus da det er små hjul, og de knirker litt men det hjelper å smøre dem en gang i blandt.

 

Er veldig fornøyd med den som vogn nr 2 :)

Skrevet

Tenker å bruke den frem og tilbake til barnehagen. Har sånne trasige trapper som både barn og vogn må hales opp og ned.

 

Så det er det den skal brukes til :)

 

Har den full liggestilling?

 

Takker for svar :)

 

HI

Skrevet

Har full liggestilling ja, eller det mangler hvertfall ikke mange cm før den var helt flat !!

 

Vi kjøpte vår når mini var 2,5 mnd, reiste utenlands og måtte ha en lett trille i stedet for å ta med den store. Og var da avhengige av at hun kunne sove i den, hun sov som en drøm flere timer hver dag.

 

Godt kjøp, ligger fast i bilen og brukes hver dag :)

 

Har og sånne grusomme trapper, denne er lett å slå sammen og ikke veldig tung. Mye lettere opp og ned med den enn den store :)

Skrevet

Supert :) Da er nok det vogna for oss :) Takker så mye for gode svar :)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...