Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Setter i gang med Det tapte symbol i dag. Ellers er jo alt med Dan Brown bra da:)
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Antonia Byatt, The Children's Book. Genialt. Hilary Mantel, Wolf Hall. Så snart jeg får tid.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Det er vel den eneste av bøkene hans jeg ikke har lest. Godt forslag
Gjest Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Begge bøker høres ut som bøker helt i min gate. *Noterer*
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Ellers må jeg som alltid pushe de absolutt morsomste bøkene i verden, som jeg regelmessig leser igjen og alltid ler så mye at kaffen kommer ut av nesen, India Knight, My life on a plate India Knight, Don't you want me
Gjest Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg kan jo forresten reklamere litt for "Å gurgle tjære" i samme slengen. Absolutt noe å lese hvis man liker det litt makabre, he he.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg har aldri lest noe av India Knight. Det skal jeg forandre på ... *logge seg inn på deichmanske og bestille bøker *
Gjest Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Jachyl Topol Skrevet på Tjekkisk opprinnelig tror jeg og handler på en måte om da Sovjet rullet inn i landet i 1968. Ikke krim, men så avgjort en kul bok. Litt vanskelig å putte i bås type bok.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Skumringstimen av Johan Theorin - ypperlig svensk krim. Den hemmelige historien -Donna Tartt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå