Kari-mor :) Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Vi har brukt baby bjørn til nå, har ogå en bæremeis stående, men synes ikke at denne er spesielt god. Har dere noe å anbefale? Det må være noe som er enkelt og kjapt å ta på seg
Gjest ->>- Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Beco, Ergo eller Manduca. Jeg holder en knapp på Becoen når det gjelder hvor enkelt det er å få den på ryggen, ellers er de tre ganske like. Skulle du bo i osloområdet, er det en god ide å stikke innom butikken Bæreglede og teste de ulike på. Det kan variere litt hvilke som sitter best ut fra hvor lang overkropp man har, skulderbredde, byste etc.
It's all about me Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Har Beco Butterfly, der stetter du bare barnet oppi før du tar den på ryggen og trer på selen som en ryggsekk. Helt genial. Og så har de så tøft design )
LilleTrilleMille Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med ergobæresele. Den er lett å ta på og veier veldig lite.
Månestråle75 Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg anbefaler også Beco butterfly 2. Bruker den masse med jenta mi på 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå