Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jo, fordi man er opptatt av streng kjønning fra dag en. Under det rosa teppet dyrker man det mildt feminine.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Enig med du. Synd egentlig. Jeg skal innrømme at jeg hadde vel fort tenkt at hun har sikkert hatt kreft om jeg hadde sett en ung pike med pinnkort hår.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde kort hår til jeg var 10. Men så ble jeg tatt for å være gutt også..
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Men det er jo egentlig sykt at man skal lære jenter fra de er født at joda, det er mer styr og mer ukomfortabelt, men det er det det koster å være født jente?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Er vel ikke noe som er mindre pent en ei jente på 6 år med tynt pistrete langt hår! Klipp ho sier e bare..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg kjenner mange småjenter som har kort hår, til rett ved skuldrene. Noe kortere enn det syns jeg er stygt. Jeg ble klipt "guttekort" da jeg var 7år og jeg hatet det, alle trodde jeg var gutt, for jeg gikk i guttete klær, likte ikke kjoler/skjørt. Hva er så galt med at jenter er jenter og gutter er gutter?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Hva er galt med å la en jente se ut som en jente? Vi er faktisk forskjellige, vær stolt over det isteden for å streve etter at alle skal være like! Jenta mi har masse rosa klær og gutten min har masse blå klær. Kunne ikke falt meg inn å la gutten min ha langt hår og jenta mi kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå