Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av sin egen kropp.

Hadde det ikke sånn med de to første men nå våkner jeg om natta med menstak som minner meg om begynnende rier,, Holdt på i noen timer i natt... kynnere og menssmerter....har jo holdt på sånn noen netter nå men gå fem på hver gang,.... Blir jo litt " gira" også plutselig bare gir det seg.....

Andre som også blir lurt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har eg hatt det en ukes tid no... Veldig frustrerende..

Er også tredje gangs fødende, er dette grunnen til at nr 3 ofte blir kalt luringen??

Er forresten 38 + 3 i dag.. hvor langt på vei er du?

Skrevet

Jeg er 38 uker i morgen...

Ja tror nok ha er en luring ja.... litt slitsomt å nesten tro a nå er jeg i gang men... regner med vi skjønner det gangke fort når vi virkelig er i gang,.... håper det i allfall!!

Skrevet

skulle akuratt til å skrive et innlegg og spørre om dette! men så leste jeg ditt!

jeg er andregangs og i natt våknet jeg av at jeg hadde vondt i magen og rygg , og smerter i under livet! våknet av dette flere ganger , og fortsetter nå.. men ingen ting som er jevnlig! kommer og går og magen er stram og masse luft i magen! er dette vanlig ?

Skrevet

Gått sånn siden natt til mandag. Ringte føden i går fordi da var jeg så sliten. Vil gjerne vite om det bare er kynnere eller om jeg bare har sinnsykt lang latensfase. Jeg sa jeg ville se ann til i dag, men ønsket sjekke om det ikke hadde stoppet. Har ligget med smerter i korsrygg of sterke kontraksjoner i hele natt og det vedvarer. Ringte ned nå får å komme inn til sjekk, men fikk nå beskjed om å ta 2 paracet og slappe av. Gir det seg er det kynnere. Øker det er det rier. Da vet dere hvordan dere kan sjekke det. (trodde ikke helt at det var mulig og er superskeptisk, men ei venninne sa at dette stemte)

Skrevet

Jeg har termin i morgen, og hadde kraftige sammentrekninger med menssmerter fra rundt 23 i går kveld og til 03 i natt - da dabbet det av... "riene" varte i 30 til 50 sek, og kom med 2 1/2 til 3 min. mellomrom - skikkelige tak i mage og rygg med nedpress, men ikke så vonde at jeg turde å ringe føden:)

Huff, ble litt skuffet da det dabbet av, men litt godt å endelig få sove likevel. I dag er jeg bare øm, og har litt stikkinger i underlivet. Skal ut og gå tur nå for å se om det kan ta seg opp igjen!

Skal ha nr. 2 nå, men kom aldri i fødsel med nr. 1 før det ble oppdaget seteleie 14 dager over tiden - har derfor lite å sammenlikne med..

Lykke til alle dere andre - håper vi går i fødsel snart alle sammen!

Skrevet

Jada,onsdag...kvalme hele dagen,nedpress,mensvondt og masse harde kynnere utover kvelden...Var sikker på vi kom til å reise om natta,men nei da...roa seg helt og ikke hatt noe som ligner etterpå..:((

Det er kjedlig men det er vel en form for modning..ja,blir helt klart kjei! :(

Skrevet

Uff, jeg blir lurt gang på gang og er ganske sliten og deppa nå:(

3. barnet her også, men de to andre fødslene har ikke vært i nærheten av dette styret her.. Første fødsel startet med rier uten mange ukers tull og vondt i forkant, så det var ikke tvil om hva som skjedde. Med andremann gikk vannet helt uten forvarsel, og fødselen var i gang ett par timer senere...

Denne gangen her er jeg redd det blir fødsel på badet hjemme fordi jeg ikke skjønner når jeg skal dra ned på sykehuset:((

Får jo ikke sove noe særlig på natta, for da jobber kroppen med disse liksom riene som det aldri blir noe greie på..

Hadde over ei time i natt med regelmessige vonde rietak som varte i ca 1 min og det var 4 min mellom... men det ga seg da jeg faktisk vurderte å ta en tur på sykehuset.. Både før og etter var det samme vondtene, men de kom bare nå og da....

Er skikkelig sår og vond i magen i dag, i tillegg til de vanlige stikkingene..

Når jeg går rundt så hogger det plutselig til i underlivet og jeg må bare ta tak i det første og beste som er i nærheten, for å holde meg fast.. Det føles som om denne ungen har tenkt å ta flyfart ut av og til.. hmm det blir iallefall ikke flere barn etter det her....... klage klage klage!!!

Skrevet

jepp!

Var på føden forrige fredag med kontraksjoner... hadde ingen åpning og JM sa jeg var i en latentfase(eller hva det heter den modningsfasen)...

Så det var bare å vente! Hurra!

Sitter nå her en uke etter og er like rund på midten!

Hatt masse kynnere, menssmerter i mage og rygg som har strålet ned i beina og ellers bare masse vondt.

da er jeg iallefall ikke alene om å ha blitt lurt!

Skrevet

er forresten 37+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...