Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 To jeg kjenner, som begge er gift bare ikke med hverandre, drev og klinte med hverandre på fest. Selv mente de det ikke er utroskap. Hva synes dere?
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Null trøbbel, alt som gjøres offentlig er jo offentlig.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Absloutt utroskap. I min verden ihvertfall.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Hvis det er greit for partnerne deres er det vel ikke utroskap eller?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Hvis man er enige er det jo ikke noe stress. Jeg hadde aldri kunnet blitt enig med min type om noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Så de mente at siden de begge var gift på hver sin kant så var det ikke utroskap? Eller at siden det ikke ble mer enn kyssing så var det greit? Dette er absolutt utroskap, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Altså, jeg tror de mente det ikke var utroskap fordi de hadde klærne på. Selv hadde jeg nok reagert hadd jeg vært gift med en av dem og jeg hadde satt pris på å slippe å se dem holde på sånn ... HI
Gjest ->>- Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Det må du nesten spørre ektefellene deres om.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Opplevde det samme med mannen min, han klinte med en kollega på en jobbtur. Hun er gift og har to barn også. Jeg vet ikke helt hvor jeg setter grensen for utroskap, men vet at dette har såret meg mye mer enn jeg trodde på forhånd og føler meg veldig sveket. Kjenner forøvrig kollegaen (og mannen hennes...) også.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Nei, ikke utroskap. Det er ikke dermed sagt at jeg ville likt det om det var min mann, men kaller det ikke utroskap.
Bidleba*4unger Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Nei, dette omfattes ikke av hva jeg definerer som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Jeg vil si det er utroskap. Så fremt ektefellene ikke synes det er ok og de er helt åpne om det til alle rundt seg. Så fort noe blir hemmelig er det noe annet. Men, jeg tror nok mannen min hadde ment at det var utroskap. Uten tvil!
Mortilbarn Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde sett på det som utroskap. Et ekelt kyss kunne han KANSKJE klart å prate seg ut av, men klining..? Nei. Andre får gjøre hva de vil, men dette forholdet er ikke åpent, er tilnærmet låst. Og det er heldigvis han enig i
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Dårlig gjort å gjøre sånt hvis ikke partneren synes det r greit, men ikke utroskap. Det er mye man ikke bør gjøre i et forhold annet enn utroskap.
Mille** Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 For meg er det utroskap, også for min mann, men vi har jo alle forskjellige grenser.
Caity<3 Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 helt klart utroskap syns nå jeg. men dette er jo opp til hvert enkelt par å bli enige om...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #20 Skrevet 2. april 2010 Å kline med andre kommer i hvert fall under det vi i vårt forhold anser som slikt-gjør-man-ikke-mot-partneren-sin-definisjon.. Hadde nok ikke gått fra mannen min om han klinte med noen på fest, men jeg hadde jaggu blitt sinna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå