Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren til ei venninne av meg har alltid laget kaninstuing til påske. Selv synes jeg det er litt merkelig, he he. Noen som slår den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen som arrangerte homsemarsj rundt hytta hver påske - og de var ikke homo... men mente at det ikke burde være en hindring...

Skrevet

Vi starter påsken med å feire julaften, med ordentlig julemat, juleøl og juleakkevit og tullegaver, og avslutter påsken med grilling på stranda. Uansett vær..

Skrevet

Det er høres ut som en fin tradisjon, selv om den neppe er vanlig :)

Skrevet

Herlig 10:12, jeg fikk lyst til å feire påske sammen med dere!

Gjest sug lut
Skrevet

Kaninstuing høres makabert ut, men det er muligens bare fordi jeg får Farlig Begjær i hodet.

Skrevet

Kanin er faktisk snadder, men for meg blir det litt merkelig å spise påskeharens kusine til påske, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...