Gjest Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Moren til ei venninne av meg har alltid laget kaninstuing til påske. Selv synes jeg det er litt merkelig, he he. Noen som slår den?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Kjenner noen som arrangerte homsemarsj rundt hytta hver påske - og de var ikke homo... men mente at det ikke burde være en hindring...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Vi starter påsken med å feire julaften, med ordentlig julemat, juleøl og juleakkevit og tullegaver, og avslutter påsken med grilling på stranda. Uansett vær..
Gjest Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Det er høres ut som en fin tradisjon, selv om den neppe er vanlig
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Herlig 10:12, jeg fikk lyst til å feire påske sammen med dere!
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Kaninstuing høres makabert ut, men det er muligens bare fordi jeg får Farlig Begjær i hodet.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Kanin er faktisk snadder, men for meg blir det litt merkelig å spise påskeharens kusine til påske, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå