Gå til innhold

hvordan begynte barnet deres å sove om nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tassen vår er 6 mnd og våkner hele tiden, i det siste har jeg latt han sove i senga vår for å få noen timer sammenhengende søvn. Når han våkner når han ligger der, sutter han litt på puppen og sovner igjen, men når han våkner i sin egen seng kan han våre våken i evigheter og vil ikke sove i senga si igjen. Null problem å legge han ned, sovner nesten med en gang. Noen tips og triks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips, for jeg har det akkurat likedan:) Min er 5 mnd.

Skrevet

så kjedelig da adele. Min sov mye bedre når han var 3-4 mnd, da våknet han 1-2 ganger og det var kun for å få mat for deretter legge seg i sin egen seng og sovnet med engang. Lurte liksom på om de begynner å sove hele natta av seg selv, eller ?

Skrevet

7 åringen våkner fortsatt omtrent hver natt, men etter han ble ca 3,5 år er det sjeldent han vekker oss da. Mellomste og minstegutten var begge rundt 8-9 mnd når de begynte å sove hele natten (med hele natten mener jeg ca 11-12 timer i strekk uten å vekke oss foreldre i det hele tatt) de aller fleste netter. Vesla er 7,5 mnd og sover fortsatt veldig ustabilt. Hun styrer mest om kveldene egentlig, men har de siste 2-3 ukene helt av seg selv kuttet ned fra mange nattmåltider pr natt til bare ett på selve natten. Hun våkner av og til utenom mat også da, skriker til eller er urolig. Hun er ganske ofte småsyk og har tann nr 2 rett om hjørnet, så tror det plager henne litt. Har dessverre ikke noen konkrete tips utenom evt en mild skrikekur (ikke ta ham opp av sengen selv om han er våken og gråter, men sitte der med ham til han sovner igjen, ikke gi mat om natten lenger osv). Føler med deg da, etter 4 stykk som har sovet elendig første halvåret ++ så vet jeg en del om nattevåk :-/

Skrevet

Det går i rykk og napp her også.. Han begynte å sove ganske lenge i gangen, men så ble han syk, og det ble fullstendig kræsj i rutinene, tett nese, snorking og våkning annahver time, og sånn har det bare vært lenge nå. Men det er utrolig hva man venner seg til:)

Skrevet

Her holdt eldste på til hun var 2 år. Mellomste sov gjennom natten fra 3 mnd, yngste likedan. Jeg har ingen triks dessverre. Nå er vi inne i en periode med yngste om nettene (hun er 11 mnd og får mange tenner, så det er forklaringen der). Gleder meg til alle tennene er kommet :-) for jeg blir så gretten når jeg ikke får søvnen min hehe.

Skrevet

vår begynnte å sove natten gjennom når han var 6 mnd..Men hendte vi måtte innom noen ganger på natten å putte i smokken. sovnet da med en gang igjen.

sovner han på eget rom? gutten vår sov mye bedre etter vi la han på rommet sitt og ikke inne hos oss.

Skrevet

lillesnuppa sov ikke rundt før hun var nesten 2 1/2 år hun! Inntil da våknet hun minst 3 ganger hver eneste natt!

Skrevet

Jenta mi begynte helt av seg selv å sove hele natten igjennom da hun var ca 3 mnd. :)

Skrevet

hvor gammel er jenta naa da 10.40?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...