Gå til innhold

Bruker alle barn vårdress ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på i barnehagen. Bruker man vårdress eller bare regntøy? Eller bare vanlige klær? I såfall hvilken vårdress er bra?

Litt usikker her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fordel fordi det gjerne er dager der det er fuktig på bakken og i sanden. Vanlig bukse og jakke blir vått og regntøy blir fort klamt. Jeg er veldig fornøyd med reimatec. Men det finnes andre dresser også som fungerer like bra. Bare se etter at den er pustende og vanntett.

Skrevet

hvor lenge bruker barna vårdressen da, for jeg synes reima sine er så dyre og hvis barna bruker de kun en mnd eller to så blir det mye penger, men vi vil jo ha det beste til barna våre også :)

Skrevet

Om høsten er det en mye lenger periode hvor det typisk er vått på bakken i hvert fall om morgenen, selv om det ikke regner.

Skal du kjøpe vårdress nå, så bare se til at den er stor nok til også å kunne være høstdress 2010.

Skrevet

minsten på 2 skal ikke ha vårdress i år.

Har kjøpt allværsbukse på name it. Så kan jeg velge å bruke bare buksa på solfylte dager med våt bakke på morgenen.

Har softshelljakke evt allværsjakke osm vi kan bruke til hvis været krever det.. Har i tillegg regntøy

Skrevet

Ja jeg har sett på noen allværsbukser, men hva er best på barn på et år?

Åhh det er jo et hav av klær og forskjellige ting til alt, så man blir jo nesten litt smågal oppi det hele :) Lyst på ALT :)

Gjest sug lut
Skrevet

Har du vinterdress med løst for bruker du den uten foret. Og det er ikke lovpålagt å kjøpe Reima.

Skrevet

Her går det mest i regntøy, men ungen har en vårdress også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...