Gå til innhold

Er mannen min skikkelig egoist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser og føler at han setter sine egne behov foran hans to små.

Når hun eldste på 2 år snakker med han sitter han enten ekstremt opptatt på pc, er det ikke den så er det tlf han skriver meldinger på eller sitter og glaner på tv. Han får ikke med seg et kvekk av det hun har sagt eller spurt han om, jeg ser hun blir mer og mer oppgitt. Ikke forstår han hva hun sier eller spør om heller enda hun snakker bra for seg.

Spør hun om noe og han får det med seg reiser han seg og sier "pappa skal bare" ditt og datt. Han skal alltid noe før han klarer og sette rævva ned og finne på noe med eldste.

Når det gjelder minstemann ser han ikke behovene der heller uten at han vet at det er gått 3 - 4 timer og hun skal ha mat. Leker kun for seg selv på gulvet, blir hun stille et lite øyeblikk klarer hun å fange fars interesse fra pc, for å se at hun ikke gjør noe hun ikke skal. Også blir han heeeelt bevisstløs igjen. Jeg kjenner jeg koker når jeg skriver dette.

Syns det er verst for eldste, hun prøver og prøver med å få kontakt men får det ikke. Dette har ført til at hun henger mye på meg. Jeg skal gjøre alt for henne, ikke pappa. Skjønner henne forsåvidt... Jeg har sagt at han må "våkne opp" x antall ganger men det går fort i glemmeboken

Tenker dette var en liten utblåsning, men det hjalp ikke:) Har nok mer irritasjon på lager.... Han en fin påske dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påske! Jeg har begynt å ta meg en ettermidagslur i helgene jeg slikt at må ta seg av frøkna. Med tid å studer skal jeg bruke den tiden til å trene.

Nei da det er ikke bare din mann som er egoist bor med en jeg og.

Gjest sug lut
Skrevet

Sjølsentrerte kødder er det mange av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...