Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg sliter med og få pusset tennene skikkelig, og føler at plakket ikke går bort. Han nekter og bli pusset tennene ¨på og lukker munnen. Jeg har forsøkt og " tvinge " han ved å holde hodet hans fast og åpne munnen slik som flere tannleger mener man skal gjøre, men da bare skriker han og snur seg osv. Jeg synger for han, pusser mine egne tenner sammens med han osv, men ingenting hjelper. Noen råd?? Jeg er livredd for at han skal få stygge tenner ( sjokoladetenner ) og masse hull
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Har ikke noe annet råd enn at du må fortsette å tvinge han. Når det gjelder tannpuss kan ikke de små få velge om de vil eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Nei sant det.. får bare litt vondt av han også er jeg redd han får helt skrekken for tannpuss hvis jeg tvinger han for mye? Eller han har jo skrekken allerede så det kan jo egentlig ikke bli værre hehehe )
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Her hjalp det og lokke med fluortablett etter tannpuss :-) Nå gaper han villig og vi får pusset alle tennene før han får seg en deilig peppermint fluor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå