Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Etter jeg la på meg mye..jeg vet det er på tide og slanke seg..men ikke lett for meg.. sitter å ser på gamle bilder og tårene triller..patetisk men vondt.. Måtte tømme meg..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hvor mye har du lagt på deg da? Kan det ikke være at han merker at du har dårlig selvtillit, og dermed får litt mer turn-off? Det er jo damer i flere-hundre-kilos-klassen som har masse sex ;-) Ta nå heller å fokusere på at du skal ha det bra med deg selv, så får dere det nok bedre sammen! Det betyr IKKE at du skal trøstespise, du vet selv resultatet av det. Forsøk å være god mot deg selv, ta ekstra godt vare på deg, spis sunt fordi det er bra for deg ikke fordi du skal ned i vekt. Gå turer fordi det hjelper deg å tenke klart og fordi du får en rolig stund for deg selv, ikke for å forbrenne fett. Legg bort vekta litt og forsøk å være mer aktiv fordi du selv kommer til å føle deg mye bedre, ikke fordi klærne skal bli mer passelige eller at samboern skal bli mer tiltrukket. Følelsen som kommer etter at man har gått en god tur er fantastisk, man føler seg så flink og det er godt å kjenne at man mestrer noe. Om du virkelig ønsker å slanke deg, kan du komme tilbake til dette senere, når du har klart å snu tankesettet litt, og fått kjenne litt på de gode følelsene man kan få når man er mer aktiv og spiser mer sunt. Etter hvert vil du også kjenne at kroppen sier fra om hvilken mat den trives med. Bli kjent med deg selv! Hilsen en som har gjort det hun preiker om ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Kanskje du skulle la være å kalle ham sambo?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 dette er ikke så unormalt! værtfall ikke ifølge samboern min, han tørr bare si det rett ut som han sier!:S jeg er IKKE overvektig, å har ikke vært det heller! alikavel maser han titt og ofte over å komme seg på trening,spise sundt å IKKE leggepå seg..det værste er, (som jeg har prøvd å forklare han) at når han holder på slik, mister jeg helt ineressen, både for forholdet og videre trening!! så, du er værtfall IKKE alene, å skulle virkelig ønske noen kunne banket litt vett inn i hode på de! uten om dette, er han(desverre?) værdens beste både kjæreste, samboer og pappa:-) tror ikka han aner hvordan han ødelegger forholdet..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Huff, seriøst? For en ekkel måte å behandle kjæresten sin på. Tror jeg hadde blitt veldig såret og nesten syk hvis min samboer skulle ha overvåket om jeg la på meg og hele tiden mast om at jeg måtte trene for å gå ned i vekt... Prøvd samme effekt på han? Hele tiden kommentere at han må ikke legge på seg, trene og holde seg i form?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 nå når jeg ble gravid, har han helt komplett mistet interessen! av å til, så vil han prøve. når han blir kåt nokk..men han blir bare slapp igjen å vi får ingen værdens ting ut av det! *koslig* ... ja blir veldig såret, å lei meg! jeg gråter, har fått raseri anfall ol..opp til flere ganger, men det hjelper ikke! han sier at det er slik han er, at det er slik han vil ha det å at det må jeg bare resperktere..! det værste er at jag har brukt det på han, da han svarer med å hamstre protein pulver,trene enda mere å legger på seg, akuart slik jeg "forventer".. må si en gang til, han er virkelig er værdens beste samboer og pappa uten om dette, så jeg velger å leve med det, krysse fingrene å HÅPE han kanskje forandrer mening etter vært å at det ikke kommer til å ødelegge forholdet vårt i framtiden:( 21:36
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Huff men kjære deg.. Tror jeg har kraftige hormoner i kroppen, for jeg sitter her med tårer i øynene. Han kan jo sikkert ikke noe for at det er slik han føler, men det er jo kjempetrist å ha det hengende over seg at sålenge en legger på seg så vil ikke mannen din tenne på deg lengre.. Har ikke så mange råd å komme med akkurat. Har lagt på meg 30 kg siden vi fikk to barn på to år, og venter nå vårt tredje barn. Har med tungt hjerte spurt flere ganger om ikke min mann synes jeg er blitt altfor tykk, om han ønsker at jeg skal gå ned i vekt osv. Men han sier at han synes jeg er fin uansett, og at det ikke gjør noe. Vi har like mye sex også, og han koser like mye som før. Så jeg må nesten bare tro på det når han sier det og med tanke på hvordan han oppfører seg. Jeg er veldig trist pga vekten, og tørr ikke tenke på hvordan jeg skulle reagert om han også skulle ha reagert på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå