Gå til innhold

Jeg skriver et innlegg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...for å si god natt til alle sammen:-)

 

Nå skal jeg spise nystekt skive med brunost og så skal jeg sove:-p

Normal døgnrytme sa du??! :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sove godt nydligen <3 klem

Skrevet

Natta:D

Skrevet

God natt da, nyt skiven med brunost og få en god nattsøvn! Hehe :))

Skrevet

Jeg vil også sove, men min kjære sønn har funnet ut at fra tolv til fire om natten skal msn være lys våken og ha masse energi.

 

 

Skrevet

Nei men det hørtes da koselig ut:-O Godt klokken nærmer seg fire da, nesten ihvertfall;-)

 

Skiven var knallgod, så nå hopper jeg til køys! (Nesten, må bare dytte opp noen innlegg til:-))

 

God natt godtfolk:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...