Monajenten Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 ...for å si god natt til alle sammen:-) Nå skal jeg spise nystekt skive med brunost og så skal jeg sove:-p Normal døgnrytme sa du??! :-o
Jordbærpiken Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 God natt da, nyt skiven med brunost og få en god nattsøvn! Hehe )
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg vil også sove, men min kjære sønn har funnet ut at fra tolv til fire om natten skal msn være lys våken og ha masse energi.
Monajenten Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 Nei men det hørtes da koselig ut:-O Godt klokken nærmer seg fire da, nesten ihvertfall;-) Skiven var knallgod, så nå hopper jeg til køys! (Nesten, må bare dytte opp noen innlegg til:-)) God natt godtfolk:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå