Gå til innhold

Egentlig ferdig med dette forumet...

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

...men så kom jeg i skade for å lese en 4-5 innlegg i kveld. Og min eneste tanke er : disse fedrene er noen jævla ryggradsløse vattpikker som ikke har noen som helst formening om hva det vil si å ha barn. Og disse tillater vi (VI, mødrene!) å sette flere unger på planetesn, som de skal vekselvis ignorere og forkjæle! '

Herregud, kom dere til fagfolk alle som en her, og legg for all del stor vekt på at dette oppleves som en solokarriere med 4 barn i stedet for 3 når mannen nekter å være voksen, ha rollen naturen har gitt han og bruke den autoriteten han må for å oppnå barna repekt og for å være en pålitelig omorgperon.

Og ikke minst,alle vaktmestre der ute: det er ikke, IKKE; ekskona sin bil du skal bytte dekk på, det skal du gjøre på konas. Det er ikke hennes foreldremøter du skal være stand-in på (selv om det er DINE barn: i hennes uke skal du ikke ta i noe av dette med tang en gang), det er ikke hennes regler om gjelder hjemme hos deg - og hvis du vil ha nugatti til middag i helgene for å vise særkullsbarna dine hvor mye du elsker dem, ja, da må du ha det alle ukedagene også for å vise fellesbarna samme kjærlighet....

Jeg spør, er dette en farbar vei????

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

"oppnå barna repekt og for å være en pålitelig omorgperon" betyr selvsagt "oppnå barnas respekt og for å være en pålitelig omsorgperson" - det er bare s-tasten som krangler litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...