Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove om natta, flere som har det slik? eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene nei! 45 dager igjen og jeg sliter mer og mer med søvnen. Er våken det meste av natten men får ofte sovet to- tre timer på tidlig morgen. Forstår det så vi er mange og at det er like normalt som at mange sover nesten rundt!

Her veksler jeg mellom å gjøre fornuftuge ting (lekser etc) eller se Tv om jeg klarer sitte rolig. Kribbler og klør i hele kroppen.

Skrevet

Jeg osgå! Tidspunkt for dette innlegget taler vel for seg selv... Måtte bare stå opp igjen. 5 dager til termin :-)

Skrevet

Er her jeg å:-(

Urolig i kroppen, det murrer i rygg og mage. Ingen liggestillinger som er gode, klarer ikke å slappe av. Sure oppstøt. Kvalm, Små forkjøla. Samboer snorker. Blæh! Er rett og slett trøtt og sliten....og sur og hormonell. 6 dager til termin, og jeg bruker å gå over:-( Skulle ønske det kunne ha skjedd nå, så jeg slapp enda over ei uke med dette. Blir jo bare sliten, Ligger på sofa`n med en kopp varm melk og honning, rispute og Baywatch(!) på tv..

Skrevet

Jeg også!!! Og det er nesten 7 uker igjen til termin.

Kjempegøy å stå opp med en 2 1/2 åring langfredag morgen kl 6.30, for så å ikke klare å slappe av litt på sofaen engang pga rastløse ben/kropp. Og halsbrann, svimmelhet, kløe osv. Er lei!!!!!!!!!

Skrevet

ja, her er det også sånn :(

Inatt lå jeg våken fra kl 02.00 til 04.30 pga maserier. Blææææh!

41 dager til termin, mn bare 24 dager til ks :)

Ekstremt lei, men begynner å se en ende på dette nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...