Gå til innhold

Hehe sjekk mannen til hun her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://dentinista.blogspot.com/

Har visst fått på seg togskinner, uvisst av hvilken årsak,. men særlig pent var det i alle fall ikke:-))

Ps: Forstørr bildet om dere ikke ser noe ved første øyenkast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reguleringen? Hva så..?

Skrevet

Ja,det sier jeg også.

HVA SÅ???

Skrevet

Jøss. Du vokste aldri opp, du?

Bedre å ha "togskinner" (også kalt regulering på de voksnes språk) enn å mobbe mennesker på e forum på nett fordi tannstillingen må rettes på.

Forøvrig er det mange som ikke oppdager at de trenger regulering før de blir voksne.

Skrevet

Har vel fått rabatt da, regner jeg med :) Glad jeg ble ferdig med det der da jeg var 14..

Skrevet

Ser ingen regulering, men hvis han har det er det vel ikke så vanskelig å forstå årsaken. HI, man får regulering for å rette opp tannstillingen! Nå lærte du noe nytt, lille venn:-)

Skrevet

Uansett, kjenner jeg blir sliten av sånne mennesker som vier livet sitt til en blogg der de skal vise alle hvor perfekte de er...hører bare hvordan hun i bakgrunnen kommanderer "nå! Se lykkelige ut! Hold egget litt mer opp! Få fram at vi drikker sunt! Smiiiiil!"

Skrevet

Enig med 06:21. Spyr av hele den bloggen der. Ikke syns jeg de har et spesielt fint hjem eller sjarmerende unger heller..

Skrevet

For en elendig blogg! Hver eneste setning begynner og avsluttes med prikk prikk prikk. Skikkelig irriterende, orket ikke lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...