Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pernille? :)

Det er sikkert noen her som synes det er helt forkastelig, men da trenger dere ikke legge ut i det vide og breie om hvorfor...det holder å skirve at dere ikke liker det :)

Bare for å unngår ekstremt dårlig stemning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh, syns at det er kjempefint jeg:D

syns at det er bra at noen skiller seg ut litt, for virker som at de fleste velger Topp 10 navnene,,,,

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Hadde det ikke vært for at niesen min heter det, kunne jeg tenkt meg det selv. Synes det er litt rampete søtt liksom...

Skrevet

heisann:) venter jente og alle på jobben kaller henne Pernille, siden jeg ikke har sagt hva hun skal hete. Der er det hvertfall veldig populært! Det er et koselig navn, og ikke på navnetoppen. Tenker litt på Pernille og mr. nelson. Men det er jo ikke noe negativt. Blir ikke det navnet vi velger, men det gir meg positive assosiasjoner. Lykke til, om det blir en Pernille eller ei!

Skrevet

Synes navnet er søtt, jeg:)

Skrevet

Digger det... Hos meg sto det mellom:

Pernille eller Johanne, å det ble Johanne, men mest fordi det er så få som heter det. Men Pernille er helt NYDELIG...

Skrevet

Kjempe fint :) Har vært et aktuelt navn her i huset, men er desverre blitt nedstemt i innspurten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...