Gå til innhold

Må dessverre melde meg ut...


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Var til ordinær ultralyd på mandag, der ble det oppdaget en veldig syk baby som ikke vil overleve veldig lenge. Ble sendt til St.Olavs i Trondheim, hvor jeg fikk bekrefta at det var så ille som dem hadde antydet. Vår lille skatt vil bli født på tirsdag over påske, i 20. uke. Takk for meg. Håper jeg kan komme tilbake om ikke så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er målløs. Dette var grusomt å lese!! Sender deg gode tanker i håp om at de kan hjelpe deg å takle det du må kjenne og føle.

Tanker fra Tromsø

 

Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig trist, og så tøft å måtte gå igjennom spesielt så sent i sv.sk.

 

Sender dere masse gode tanker, og håper dere får rom og støtte til å takle det.

Masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var veldig trist å lese. :(

Jeg har tenkt veldig mye på at man kan få en slik beskjed på ultralyd. Derfor klarer jeg ikke helt å glede meg . Skal på ordinær neste uke...

 

Har du vært på ultralyd tidligere i svangerskapet eller var dette den første?

 

 

Gode tanker til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var veldig trist å høre. Håper du har gode mennesker rundt deg som støtter deg. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker.. Til deg som spurte om je har vært til flere ultralyder så er svaret ja. Har hatt to stk, en for å fastslå termin i uke 7 og en i uke 12 fordi je ønsket å finne ut av slike ting så tidlig som mulig. Alt har sett supert ut hele tida, jeg er også den typen som gruer meg til ultralyd nettopp fordi det er en sjanse for å få en beskjed man ikke ønsker. Har aldri forstått meg på de som bare tenke at dem skal til ultralyd for å finne ute hvilket kjønn det er. Men som regel går det jo så bra. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender mange varme tankar, håpar du får god hjelp, støtte og oppfølging både av helsevesenet, familie og venner.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke innbille meg hvilket mareritt du går igjennom nå.

jeg sender min dypeste medfølelse og en go og varm klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mine tanker går til deg! Var du til medisinsk UL i uke 12 siden du skriver at du ville finne ut av slikt? Lykke til med det forestående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...