Alvorlig Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Lillemann her er ett år gammel og har fått sin første matrosdress. Han er bare sååå nydelig i den:-) Jeg bare lurer; er ikke matrosdress like bra å bruke på 17. mai som bunad? Storesøster skal ha bunad, så sånn sett burde han kanskje ha det, men... Hva synes dere?
Gjest Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg ville brukt matrosdress om dere har. Ellers er det jo også veldig skjønt med matroskjole til jente... *sukk*
Babyønske �� Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg syns matrosdress er helt ok antrekk p bruke på 17. mai. Hvertfall når de er så små. Gutten in hadde det i fjor, da var han 4 mnd. I år har jeg arvet en festdrakt til han, da blir det nok den han bruker om den fortsatt passer.
Jordbærpiken Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Matrosdress funker jo det og, synes det er kjempe fint! Men om du tar lik bunad på begge to, så har du jo flotte julegaver til oldeforeldre og besteforeldre. Bilder av de begge i lik bunad på 17 mai! Haha. Det er ihvertfall hva jeg har tenkt å gi til jul igjen, skal ta noen fine bilder av småen ute i bunad med speilrefleksen, og sende de til fotografen så olde- og besteforeldre får innrammet A4 bilde til jul. - Bare et tragisk tips jeg kom på i farten, siden det er planen min. Hihi. )
___ Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg liker ikke matrosdresser, men han er jo ikke så gammel. Da er det ikke så farlig. Når dere likevel har en ville jeg brukt den, men jeg ville ikke kjøpt flere.
Mom2Two Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 For å være ærlig synes jeg nesten matrosdress er stiligere:-) Har hatt både bunader og matrosdresser til begge ungene (gutt og jente), men har aldro opplevd så mange kommentarer og japanske turister som skal ta bilde av dem som når de har hatt på matrosdress.
Bunnies by night Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Har både bunad og matrosdress til gutten vår på to år. Favoritten er uten tvil matrosdress på sånne småttiser:)
Bunnies by night Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 For øvrig må jeg bare legge til at det må være ordentlig bunad... synes ikke festdrakter er noe særlig - da ville jeg absolutt ha gått for matrosdress.
mamman til to gutter Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Mye heller matrossdress enn en billig festdrakt!
-Rime- Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde også brukt matrosdress, bunad kan du bruke i mange år fremover. matros dress kan du bare bruke noen få år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå