Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hvordan oppleves en urinveisinfeksjon? Jeg holdt på å forgå av frustrasjon i natt. Det kjentes ut som om jeg måtte intenst på do - konstant, men det måtte jeg ikke. Klarte bare å presse ut noen dråper fra tid til annen. Ikke direkte vondt, men ubehagelig, og utrolig irriterende. kanskje dette er en UVI tenkte jeg. Aldri hatt det før nemlig. I dag har det vært det samme. Jeg har også veldig betennelsesfølelse i kroppen. "noe er galt" Har feber som kommer og går. Og i løpet av kvelden har jeg fått en fryktelig hode og nakkedpine som ikke går bort (har tatt 3x 500mg paracet) jeg er kvalm Vondt i leddene Svimmel Og har synsforstyrrelser. UVI?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Det kan bare en prøve av urinen svare deg på. Ingen har helt like syptomer.. Noen får problemer,andre kjenner ikke så mye til det! Da ringer du legevakta i kveld og hører,greit å få begynt med behandling hvis det er noe.. Ang de andre problemene dine som du tok paracet mot,det kan være starten på en forkjølelse i varierende grad eller influensa,kanskje har det en sammenheng med **der nede^^,ikke vet jeg..
Gjest Edemuli Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Kan godt være UVI, du bør levere en urinprøve på legevakta i morra. Symptomene på en UVI kan være veldig varierende, men svie og hyppig vannlatning er et nokså sikkert tegn. Er du gravid? Spør pga nakke/hodepinen mm. Kan være svangerskapsforgiftning, ville isåfall ringt føden med en gang.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg leser at man ikke må ha behandling for UVI, at det går over av seg selv (som oftest) uten antibiotika. Jeg hater å ta antibiotika (de gangene jeg har tatt det har jeg alltid fått sopp nedentil) derfor var planen å bare se det an og se om det går over av seg selv. Jeg spurte her fordi jeg vet uvi er veldig vanlig, dermed er det sikkert mange av dere som har hatt det, og jeg lurte på om denne "nedsatte almentilstanden" min kan være fordi jeg evt. har uvi (altså om det er flere som har blitt dårlige på den måten jeg beskriver av uvi) hi
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Vel,eneste symtomene jeg hadde var: -hyppig doturer-bare smådråper hver gang -ubehag i blæra ved tissing.. Det gikk aldri over,så tok en legetur. Ble ganske fort bra igjen etter en runde med antibiotika..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå