Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 and Samba sitting in a tree K I S S I N G
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hvor mange innlegg skal de lages om det der føkkings ordet?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Helt til folk skjønner det er hjernedødt å kalle SAMBOEREN sin for SAMBO
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Enda mer hjernedødt å lage FØRTI innlegg om det! Hvis de ikke får det med seg på de FEM første,så fatter de det ikke UANSETT! At det går an.. Kjenner det svir i sjelami når jeg tenker på hvor irriterende masete du må være som person.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Enig anonym 23.52 Vannvittig glad jeg slipper å kjenne en så irriterende person!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Og når vi bare er inne på denne siden kanskje bare 1 gang i uka,så får en ikke så mye med seg,slik som dere, som får med dere alle innlegg og alle svarene,og svarer minst 1 gang på alle innlegg. Derfor er det noen som lurer vettu! Dork! Ugh.
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Enig i at det høres dumt ut, men hjernedødt? Finnes værre ord her inne. Biomor f.eks. Og bonusbarn. Sambo er ihvertfall "bare" en forkortelse.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Hjelper ikke at du er inne bare en gang i uka, når alle hetseinnleggene om "Sambo" kom i dag. Tar ett min å sjekke de siste overskriftene.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 men så går jeg bare inn på de innleggene jeg syntes virker interessante også da,og alt står jo ikke i overskriften.. Boring!
Gjest Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Jeg synes Sambo er en merkelig forkortelse. Samboer er jo bare snakk om to ekstra bokstaver.. jaja, det er meg da. SIkkert mange som er meg i mot.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Hahah Noen i tråden her som føler seg truffet eller??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Føler seg truffet?? Skjønner ikke den greia att en ikke kan skrive det jeg da!! SAMBO SAMBO SAMBO SAMBO
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 Man skriver jo gjerne ikke "samboer har gjort..." men "min samboer har gjort..." Da er det kortere å skrive sambo fremfor min samboer, faktisk FEM bokstaver mindre:-p
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 Går ikke an å skrive samboer i den sammenhengen. Må være samboeren, altså fire ekstra bokstaver. Rart ord, ja, men som sagt fins det værre ord folk lirer av seg her inne, så skjønner ikke helt at alle tar av pga akkurat dette ordet. I allefall ikke trangen til å lage så sinnsykt mange innlegg om det. På én dag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 ...Og sånt bruker dere energien deres på å irritere dere over?? Syns folk må få si sambo om de vil, uten at dette skal være teit eller hjernedødt.. Men det er min mening, forventer ikke at noen skal være enig med meg her
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 Nei. Du skriver selvfølgelig "Sambo har" om du er nødt til å bruke det ordet.
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #21 Skrevet 1. april 2010 Åh, trodde du virkelig lurte på om det gikk an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå