Frk Vims Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Nokon/nokre - hvordan var det igjen, altså når det ene og når det andre? Samhandle og bekymring, hva sier man på nynorsk? Håper noen er bedre enn meg...
Tjohoppsannhei Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Fant dette: "Nokre eller nokon Begge desse orda tyder det same som noen i bokmål, men dei kan ikkje brukast om ein annan. Nokre skal brukast i positive samanhengar, medan nokon skal nyttast i negative samanhengar. Denne skilnaden er om lag den same som i engelsk some eller any: Læraren sa eg hadde nokre gode poeng i oppgåva mi. Eg hadde ikkje nokon gode poeng i mi. Har du sett nokon studentar i dag? Som i engelsk er dette berre ein grov regel. Fokus og forventa svar kan verke inn på kva ord som skal nyttast: Vil du låne nokre kroner av meg?" http://privat.hihm.no/buj/nynorsktips.htm Fant ikke noe på samhandle, bekymring er lov å skrive, eller det kan byttes ut med uro. Et tips er at man kan "dele" ordet opp i en setning - "Om ein skal handle saman med andre..." Hmmm, troooor jeg da :-P
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Nokre skal brukes i fortellende setninger, mens nokon skal brukes i spørrende setninger i hvert fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå