Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg har tatt litt sol tidlig i svangerskapet. Sånn ca 10 minutter en gang i blandt. Alt med måte! Så tror ikke du skal bekymre deg så lenge du ikke ligger så du bli overopphetet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 det skader ikke barnet på noen som helst måte, HVIS du har på viften og ikke blir varm! fikk beskjed av legen min (jeg tar ikke mye sol, men kanskje en gang i mnd) at barnet får D-vitaminer i seg
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Bare ta sol du men, sørg for å ikke ligge lenge.. da mener jeg ikke over 20 minutter. Også sørg for at viften er på. Og at du kanskje drikker litt kaldt vann underveis. Det rådet fikk jeg av legen min Er i uke 21 nå. hittil har jeg tatt mye sol. ikke noe problem. Bare sørg for å ikke bli overopphetet
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg tok litt solarium under sv.skapet. Var litt hysterisk, så jeg dekket til magen og solte resten:-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Jeg er selv ganske tidlig i svangerskapet, og kommer til å ta sol etterhvert, må bare slutte å være sliten HEEEEEEELE tiden.. Men tar noen forhåndsregler: 1. Ikke bli for varm. 2. Skru på vifta på fullt. 3. Drikk noe nedkjølende underveis. 4. Det finnes ingen spesiell maxtid på soling, da alle har forskjellig hud, terskel for varme, og kropstemperatur fra dag til dag er forskjellig. 5. Ikke reis deg opp for fort når sola slukker, da du lett kan besvime av blodtrykket hehhe.. Når leger sier det er ok, så ser jeg ingen grunn ril å ikke gjøre det Og så føler man seg 10 x finere etterpå
bondeknøl Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Jeg både tok og tar nå, men er mørk i huden, så har ikke fått noe pigmentflekker ellers er det jo ikke farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå