Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal prøve analsex. Noen tips til hvordan denne opplevelsen skal bli best mulig? Er det smart med klyster eller noe? Nummekrem? Beklager min uvitenhet - håper noen har tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel! Har du ikke kan du bruke babyolje :)

Skrevet

Glidekrem kan være en god idé! Analsex er ikke noe å skryte av, fatter ikke at folk liker det :-s

Skrevet

Glidemiddel, der er ikke noe naturlig smøring der bak. Og så er det viktig at dere tar dere god tid, at du blir skikkelig "oppkåta" og at dere tar det helt forsiktig. Bruk en finger først, og "utvid", og så be ham være veldig forsiktig når han fører inn penis.

Have fun:)

Skrevet

Ikke klyster ! da får du avføring, heller litt glidekrem.

Analsex kan være fantastisk, slapp av det er viktig.

Good luck ;)

Skrevet

HI her.

Lukter det ikke avføring av fingrene hans om han fingrer meg bak?

Også redd for at det skal komme ut avføring eller lukte underveis:S

Skrevet

Det var jeg også redd for før jeg prøvde. Men ikke opplevd det noen gang. Det er jo ikke opp i tarmen han skal:)

Jeg syns anaøsex er veldig godt, får mye sterkere organse enn ved vanlig samleie.

Men, det kan gjøre SINNSYKT vondt dersom man ikke er forsiktig nok. Mannen min var litt ivrig en gang. Det var så vondt at jeg hylte. Og lå og gråt i flere minutt etterpå. Så viktig viktig viktig at dere tar dere tid!

Skrevet

Det er bare hvis det er avføring ytterst i tarmen :/ æsj ikke så sexy hihi..har du akkurat vært på do må du spyle litt opp der først, ellers så er det ikke så praktisk hvis du vil på do selvfølgelig. Har hørt om noe greier man kan kjøpe for å vaske litt innover før sex, kjøpes på kondomeriet, men husker ikke helt hva det var..

Skrevet

Du kan dusje rett før, og "skylle litt" oppi der, kjenne med en finer selv. Kjenner fort om det er noe der eller ikke, hehe. Blur masse glidemiddel og GOD tin, be han bruke fingrene og evt. lite leketøy før dere tar siste skrittet. Og ta det laaangsomt, pass på at det er du som styrer tempoet, neon gutter kan bli litt oppjaget og kjøre på, da får du en dårlig opplevelse.

LYKKE TIL!

( Jeg syns det er kjempedeilig!)

Skrevet

Du kan vel ta microlax litt før. Da er du jo helt tømt. Den tømmer jo det som ligger ytterst i tarmen.

Jeg føler meg hvertfall veldig tømt om jeg må ty til den. Men åå har ikke jeg brukt den til rensing før sex da.. =P

Skrevet

"Det er jo ikke opp i tarmen han skal"

Æh...jo...

Skrevet

hvis du roper sambo rambo tre ganger til mannen din så slipper du avføring.

Skrevet

Bruk en god glidekrem som ikke tørker med en gang, og som holder det fuktig leeenge. I tillegg kan du prøve å "tømme" endetarmen først, dette kan gjøres med en slags "pumpe" som spruter vann inn i endetarmen, så tømmer du deg før sexen starter.. Da vil det være rent og pent der oppe :)

Men, om man skal ha analsex, kan man regne med at man kan kjenne lukt, enten det kommer fra penis etterpå, eller fingre før man starter på skikkelig. Det kan amn jo bare forvente da man faktisk holder på der oppe avføring kommer ut :) Det er noe man ikke kan være så prippen på. I tillegg blir det lettere å skjule dette med en god glidekrem, og selv syns jeg silikonkremen fra kondomeriet er best, for den tørker ALDRI, og skaper den beste gliden :)

For at dette skal bli best mulig for deg, sett deg øverst og ta kontroll på situasjonen. På denne måten er det DU som bestemmer hvor fort penetreringen skal skje, hvor dypt du vil støte, og du kan holde i penis og føre den som du vil :) Selv syns jeg analsex er mye morsommere enn vaginal sex, da man har mindre "kontroll" der bak :P hehe..

Skrevet

hahahaaha! sitter og ler så jeg griner av sambo rambo! selv om jeg ikke skjønte hva det hadde med avføring og gjøre. ser det bare så jævlig for meg. rope sambo rambo og juble med hendene! hahaha

Skrevet

exithull, ikke for elskov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...