lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Ranger disse navnene, og sett det du synes er finest øverst (en begrunnelse med er supert!) Er bare ei uke til termin, og begynner å bli stresset for at vi ikke har funnet navn enda.. Maria Emilie Ida Lisa Malin Victoria Blir kjempeglad for alle som gidder ta seg tid til å svare )
Gjest Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Av disse; Malin. Føler Linnea og Malin er litt svenske begge to.
Gjest ->>- Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Ida Maria Resten liker jeg ikke noe særlig.
Meg og knoll&tott Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Lisa !!! For det heter besteveninnen min <3 Hehe. De andre er igrunn fine de og!!! Malin er kanskje det jeg selv ville valgt til en jente til, men det er mest fr at det er det minst brukte av de navnene rundt her...
wirre;o) Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Malin og Ida og Linnea... Tror du må få ei jente til når denne spiren er ferdig.
Gjest yrild Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 1.Emilie 2.Ida 3.Maria 4.Malin 5.Lisa viktoria synes jeg blir litt fisefint... he he
Alvorlig Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Jeg likte best: Victoria Maria ...Likte faktisk bare disse to navnene sammen med Linnea. Syns det er fint at navn til søsken "matcher" og det syntes jeg at disse gjorde. Lykke til med navnevalget, og ikke vær redd for å bruke litt tid etter babyen er født på å bestemme dere. Kan være lurt å la hormonene roe seg litt, minstemann her var seks uker gammel før vi bestemte oss:-)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 1. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2010 Tusen takk for mange svar! :-)) Det er nok Malin og Maria som står sterkest tenker jeg, selv om jeg alltid har hatt sansen for Emilie òg.. Så liker jeg jo veldig godt Victoria, men føler det er ett tungt navn å si hundre ganger for dagen.. hehe. Er viktig med ett navn som er lett å rope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå