Gå til innhold

Trenger navnehjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ranger disse navnene, og sett det du synes er finest øverst (en begrunnelse med er supert!) Er bare ei uke til termin, og begynner å bli stresset for at vi ikke har funnet navn enda..

Maria

Emilie

Ida

Lisa

Malin

Victoria

Blir kjempeglad for alle som gidder ta seg tid til å svare :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av disse; Malin. Føler Linnea og Malin er litt svenske begge to.

Skrevet

Ida

Maria

Resten liker jeg ikke noe særlig.

Skrevet

Lisa !!!

For det heter besteveninnen min <3 Hehe.

De andre er igrunn fine de og!!! Malin er kanskje det jeg selv ville valgt til en jente til, men det er mest fr at det er det minst brukte av de navnene rundt her...

Skrevet

Malin og Ida og Linnea... Tror du må få ei jente til når denne spiren er ferdig.

Gjest yrild
Skrevet

1.Emilie

2.Ida

3.Maria

4.Malin

5.Lisa

viktoria synes jeg blir litt fisefint... he he

Skrevet

Jeg likte best:

Victoria

Maria

...Likte faktisk bare disse to navnene sammen med Linnea. Syns det er fint at navn til søsken "matcher" og det syntes jeg at disse gjorde.

Lykke til med navnevalget, og ikke vær redd for å bruke litt tid etter babyen er født på å bestemme dere. Kan være lurt å la hormonene roe seg litt, minstemann her var seks uker gammel før vi bestemte oss:-)

Skrevet

Maria

Emilie

Ida

Slik er det bare, hehe :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar! :-))

Det er nok Malin og Maria som står sterkest tenker jeg, selv om jeg alltid har hatt sansen for Emilie òg..

Så liker jeg jo veldig godt Victoria, men føler det er ett tungt navn å si hundre ganger for dagen.. hehe. Er viktig med ett navn som er lett å rope :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...