Gå til innhold

Kjedeligste påska ever! Ass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her alene i stua med en uke gamle silikonpupper, en diaresyk mann som er i trafikk mellom soverom og bad, to unger i seng, en hund som har fått kveldstur og en oppvaskmaskin som virkelig har bestemt seg for å ta paskeferie pluss ett klin umulig vær. Takk for det.

Jeg vil ut! Jeg vil ut og drikke meg full!

Etter tidenes oppvask og legging av overtrøtte, bestemor-og bestefargodteriinfiserteunger tiltross for beskjed om å ikke løfte,strekke eller raske bevegelser orker jeg ikke engang hente mitt eget påskeegg... Langt mindre trykke på fjernkontrollen.

La meg høre at jeg ikke er alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg sitter noe bedre i det; alt er heldigvis topp med babyen på to uker (i dag, faktisk), men pappaen er operert i dag for brukket håndledd (guttunger!=p)... Har kjørt skytteltrafikk mellom mitt, min venninnes og min svigermors hjem i dag, og er passelig sliten.

Gratulerer med nye boobs, var/er det vondt?

Skrevet

Hmm..

Sitter plitt alene med en dårlig romantisk komedie på ..

Nye typen, som jeg er så forelsket i, er på kjendisfest og koser sikkert ræva av seg :-(

Jeg sitter bare her å savner han noe ekstremt og er kvalm av all sjokoladen jeg har trykket i meg.

Foreløpig ..ass påske. Meeeeeen, i morgen skal jeg og datteren min på besøk til veninna mi som nettopp har fått baby, på middag med mamma og pappa og på lørdag er det full fest og da skal jeg endelig treffe typen min igjen. Så jeg satser på at det blir bra=)

Grattis med nye boobs!! =)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper.

Jeg sitter her og reduserer amming, så snart få jeg "nye" pupper selv, ha ha. I betydningen de slappe greiene jeg fikk sist etter ammeslutt. Men etter et års tid tar det seg sikkert opp denne gangen også.

Påskedepping ja... regnvær, nattavvenning (andre gang fordi den første ikke tok pga sykdom og diverse), utslitt pga dette, utslitt fører til krangling... Og jobbintervjuet jeg var på viste seg å være noe helt annet. Ikke noen jobbsjanse.

Beste som har skjedd hittil i påsken er et kompliment mannen slang ut da vi krangla "du er da pen, i det minste". ha ha... jaja..

Skrevet

Å det var ikke så ille heller... De nye puppene gjør faktisk ikke så veldig vondt. Merker det jo, men melkespreng var tusen ganger verre.

Og! nå ser det ut som om overkroppen hører til resten av meg :o)

Slo på tv. Det var bare vampyrer og blondiner der. Akk, kan noen gi meg en underfundig film? En litt sånn Amelie fra Mont Martre møter Sjokolade?

Noe jeg ikke får mareritt av, men ei heller blir flau på vegne av skuespilleren av?

Skrevet

Jøss, så deilig da. Har bare ei venninne som har tatt puppene og hun hadde veldig vondt veldig lenge. Heldig du da:) Melkepreng er vondt, men ikke så ille som brystbetennelse... grøss.

Jeg har bare avfunnet meg med at jeg ikke skal ha pupper (aldri vært noe mye sånt her). Jeg skal istedet kose meg med å fremheve hvor lav jeg er eller noe, he he:)

Ingen tips til film. Men du kan laste ned united states of tara om du vil se noe morsomt. :)

Skrevet

Hehe, hadde du fjernet biten om puppene, kunne jeg hatt medynk;o)

Skrevet

Du er ikke alene.

Jeg tilbringer hele påsken på sykehuset, mens mamma og pappa (som jeg bor hos) dro til syden! Woho - da får jeg ikke lov å reise hjemom engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...