Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Spar meg for den idiotiske humoren din. Skjemmes bør du.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Sambo het faktisk hunden til naboen når jeg var liten.. *knis*
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Hahaha sambo er jo igrunn et idiotisk navn, men det er jo Carosander og!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Blir litt for afrikansk for min smak :-p
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Vel, siden flertallet av damene her synes det er greit å kalle mannen sin for sambo, så kan man vel ikke utelukke at det er et akseptert navn ?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Sambo klinger bra, eller har du vurdert Samba , a endelse er i vinden som aldri før
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 .. Samba er vel den kvinnelige delen av samboerskapet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Vesle Sambo fra Mambo stammen kallte krigerne sine sammen, for å klage sin store nød. Det var mangel på menneske kjøtt. Denne pleide vi å synge på speideren på midten av 80-tallet
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Hahaha Tviler på de får synge den i dag.. Da kommer antirasistisk senter og spiser opp hele speiderbataljonen ironisk nok... Jeg og lurer på hvem fan Sambo er.. Han er visst tydelig populær her..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Hihi ja, Sambo er jo en de fleste her inne har i hus virker det som...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Sambo er et fint navn. Og det høres ikke likt ut med sambo. Det er bare norske skriveregler for dobbel-konsonant som gjør at ikke sambo skrives sammbo. Så får du en sønn, kall han gjerne Sambo. Og får du en samboer, så kall ham gjerne sambo (med helt annen uttale). Og får du en samboer med en sønn som heter Sambo, så skjønner folk godt hvem du mener hvis du sier sambo sin Sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå