Magehus Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hei. Så fint å se deg her inne. Lest litt på bloggen din og vil bare si at du virker på meg som et utrolig menneske. Skulle ønske jeg kjente deg. Lykke til videre i livet. Jeg ønsker deg alt godt - håper virkelig at ting vil ordne seg for deg!
Voilà Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Awe, for ett utrolig hyggelig, og rørende, innlegg :') Tusen hjertelig takk for det. Og takk for at du tittet innom bloggen min:) Du aner nok ikke hvor viktig slike ord som akkurat DU kommer med er for meg.. Takk, takk:) God påske til deg og dine..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Har aldri sjekket ut bloggen din jeg heller, men måtte jo det nå. Du er nydelig. Stå på! Klem!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Trenger jo ikke være anonym HER da, hehe;)
PAVEEL Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Er også mektig imponert over deg Ina! Tror det bare er kjempebra at du er så åpen, tror du viser vei for mange flere:-) Stå på! Verden hadde vært mer grå uten mennesker som deg:-) Klem
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Jeg er også innom og titter på bloggen din innimellom. Du er ei flott jente! Tenkte jeg skulle vise bloggen din til min datter på 18 år som kommer hjem fra et opphold på psykiatrisk sykehus i kveld. Hun har tidligere kuttet seg selv, men denne gangen tok hun 400 mg Ritalin. Nå kom hun akkurat inn døren her. Ta vare på deg selv!
Voilà Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk alle sammen. Støtte fra dere betyr uendelig på disse sykehusdagene=) Til 21:21; Så trist å lese om datteren din. Håper hun får den hjelpen hun trenger! Det er bare til å vise bloggen min til henne:) Klem
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Ja Ina du er virkelig tøff! (skulle kommentere både her og på bloggen din i går, men datamaskinen klikket så jeg er en av dem som kommenterte i dag)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Jeg heier også på deg! Du er ei kjempeflott jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå