Gå til innhold

Masse aktivitet i magen om kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten på grensen til det slitsomme. Sikkert fordi jeg gjerne koser meg med noe godt på kvelden. Litt is, frukt, dessert, kake, et glass brus e.l. (Ikke alt sammen seff, men litt godt unner jeg meg!) Må vrikke og vri meg som en ål selv for å holde ut alle dytt og bevegelser der inne. Hun har spisse albuer den jenta! Våkner også på natta når hun turner rundt der. Skulle tro det var litt trangt og at det ble slitsomt for henne også! Hadde det IKKE slik med førstemann! Men da vet jeg at hun er OK i alllefall, slipper å bekymre meg. Men de som synes spark er "koselige" har ikke en akrobat som min i magen, det er sikkert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som jeg skulle skrevet det selv hehe :)

Skrevet

Her også begynner livet om kveldene og holder stort sett på hele natten...så rimelig sliten av all aktiviteten på nattestid. Det sparker og stikker ut kroppsdeler i alle retninger uansett hvordan jeg ligger på natten.

Skrevet

har også mye aktivitet på kvelden. Starter etter middag, men heldigvis ikke om natten. Det sies at rytmen i magen er slike det blir når babyen kommer. Håper ikke det stemmer, det betyr mye nattevåk for dere. :-)

Jeg personlig tror ikke noe på den teorien. Kan ikke huske det var noen sammenheng med førstemann her. Det er vel som med alt når det gjelder graviditet, like mange som tilhører unntakene som reglene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...