*dreamteam* Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Ja det var vanskelig for det er fine navn begge to, men Emilie på 1.plass:)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Amalie. Men Amelia er penest:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 Amalie. Alle heter jo Emilie for tiden, er 3 jenter i klassen til jenta mi som heter det
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Sambo? Du kan ikke lese, du da? Jeg synes Amalie passer til brunetter, og Emilie til blondiner. Aner ikke hvorfor Men hvis jeg skulle valgt ett synes jeg er Amalie finest.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #21 Skrevet 1. april 2010 Klart kan folk kalle henne Analie.. Men folk finner alltid grunner til å mobbe noen hvis de har et behov for det. Charlotte er ei rotte som lukter potte. Hanne panne, Svein grein, sklia Maria osv. Betyr ikke at vi voksne må sitte å mobbe navnene på samme barnslige måten som barna gjør.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #24 Skrevet 1. april 2010 Utslitte og kjipe begge to. Emmi, Amy, Ada Mali, Amanda, Milla er navn jeg kommer på som minner om disse, men som er litt mindre utbrukte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå