Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Ungen blør neseblod flere ganger daglig, nokså mye hver gang. I tillegg er han blek, har ringer under øynene og sover mye. Klager over vondt i magen og er sliten innimellom. Har vært hos lege flere ganger men de sier det ikke er noe å bekymre seg for. De har ikke tatt noen blodprøver eller noe sånt. Jeg er litt bekymret likevel, eller er derre sånn det kan være vinterstid?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg blødde neseblod daglig. Jeg måtte brenne oppi nesa. Det kan være forskjellige årsaker til at gutten din gjør det, legen bør undersøke. Om han ikke gjør det, bytt lege.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Forlang at legen undersøker gutten din grundig. Du må ikke finne deg i at det ikke blir tatt noen prøver. Det er ikke normalt at et barn blør neseblod flere ganger om dagen!
Gjest Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Ikke vanlig. Dra til legen igjen og ikke godta å dra fra legekontoret uten at de tar blodprøver, type skikkelige blodprøver fra armen og sjekker hemoglobin, blodplater og alt sånt. I tillegg må legen selvfølgelig gjøre en skikkelig sjekk av gutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå