Gå til innhold

Vær så snill og hjelp meg....ENGSTELIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg sliter med stikkende og sviende smerter ut i fra navlen og ut på høyre side. Jeg er 18 + 4 nå og det begynte i går ettermiddag.

Kommer ut på ettermiddagen, kommer og går litt men merker det litt hele tiden au. Synes det er litt skummelt, noen som har opplevd dette? Stikkingen er der om jeg sitter, ligger eller går. Virker som magen spenner seg litt som ved kynnere på den siden når stikkingen øker på. ikke trykk ømt. VAr på ultrlyd for en uke siden og da sa legen at babyen lå å presset hodet opp i toppen av livmoren, kan det komme av dette. Det er ikke så vondt at jeg må krølle meg sammen, men skikkelig ubehagelig. Håper noen kan hjelpe meg.... Typisk at det er påske og ingen jordmor eller fastlege og treffe i morgen. Kan ikke huske å ha hatt sånne smerter når jeg var gravid med førstemann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være så mye rart egentlig så d beste er vel å ta kontakt me legevakt siden di andre har stengt :) går nok bra skal du se....

Skrevet

Ring legevakta en gang for mye, heller en en gang for lite! :) Tror nok alt er bra, men det vil i alle fall gi deg ro... :)

Skrevet

har hatt det sånn noen ganger dette svangerskapet og har det nå også..

har vært til sjekk flere ganger og de sier at d er barnet som har lagt press på livmorveggen der man har vondt slik at d på en måte blir en innvendig blåflekk.. ubehagelig men ikke farlig.. fikk ikke sove i natt pga d.. men nå som jeg vet det er ufarlig så blir jeg ikke så redd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...