Gå til innhold

Min samboers ex er penere enn meg.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg tenker mye på det... Hun er slankere og penere enn meg. Jeg blir veldig usikkker, og kan ikke skjønne at han vil ha meg :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å grin. Buhuu.

Skrevet

Og muligens hadde hun en grusom personlighet... Da hjelper det ikke om hun er tynn og pen. Kanskje hun er dum også? Gutter ser faktisk etter indre kvaliteter og dessuten synes sikkert kjæresten din at du er mye penere!

Skrevet

hun er sikkert utrolig selvopptatt og har møkk personlighet! Så derfor velger han selvsagt deg, som er perfekt for han!!

Skrevet

Så pen = selvopptatt og dårlig personlighet nå liksom! ha ha ha! Ja, det er vel det "stygge" jenter trøster seg med....

Skrevet

Men hun er en ex, og det er ikke du:-) Slutt å tenke på det. Klart han vil ha deg!

Og hvem som er pen, tynn osv, kommer an på øynene som ser! Kan hende han synes du er 10 ganger vakrere enn henne selv om du ikke synes det!

Skrevet

Jeg har en eks jeg er veldig god venn med. Han har en ny dame som har vært veldig usikker på meg fordi jeg er slankere enn henne. Jeg har hele tiden tenkt at det er tullete med usikkerheten hennes! Hun er søt, morsom, sjarmerende, snill og omsorgsfull. Hun er også en utrolig mye bedre husmor enn meg og mye mer tålmodig. Hun er en mye bedre partner for min eks enn det jeg var. Det er en grunn til at det er slutt mellom han og meg. Det er en grunn til at han er samboer med denne nye damen.

Ikke tenk på det. Samboeren din har valgt deg! :-)

Skrevet

Men nå var det hun som gjorde det slutt og var utro mot han da, så jeg føler at han sikkert ville heller hatt henne ennå hvis ikke det hadde skjedd. At han bare tar til takke med meg for at han ikke har noe annet liksom... vet det er feil å tenke slik, jeg har veldig dårlig selvtillitt. Men det er vanskelig for meg, hun har åpen profil på facebook som jeg stadig er innom og sjekker. Hun virker så vellykket og pen.

Skrevet

Sikkert hun som dumpet samboeren din?

Skrevet

Min samboer har også utrolig pene ekser. Det skulle bare mangle, så kjekk som han er! Men de er nå ekser av en grunn. Jeg er faktisk første langtidskjæresten hans, og da regner jeg med at jeg har en fin personlighet i tillegg til den flotte rumpa mi!

Ellers hadde han vel ikke valgt meg som mor til sine barn.

Skrevet

og du er sikker mye mer sjarmerende og har en personlighet som er mer tiltrekkende for mannen din, et pent ansikt og en slank kropp er ikke alt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...