Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå herlige 28+2 uker og har hele veien hatt pupper som har vokst ut av sitt gode skinn :D. Faktisk måtte jeg nå kjøpe BH i str 90E. Har nylig fått råmelk spes i det ve brystet. Mens det er ikke noe i det høyre brystet.

Sikkert normalt, men hva slags erfaringer har dere? Vil det nå bare komme mer og mer eller holde seg på dråpenivå til fødselen? Er så nyskjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må klemme for at det skal komme ut noe.. til tider blir jeg litt våt på tskjorta om jeg ikke har bh på... (om natta feks)..

Det vil vel variere fra jente til jente, men...

har også til tider kun i den ene puppen, mens andre dager har jeg i begge. Sånn har det vært hele tiden:-) Jeg og måtte kjøpe bh i 90E!, bruker vanligvis 80D.

Klem

Skrevet

Herlig Linyen :D!!!

Vi er damene med puppene, blir nesten ikke magen folk legger merke til hahaha. Lurer på om det finnes amme BH i større str enn dette? Ettersom de sikkert blir større på oss begge...

En god påskeklem tilbake

Skrevet

Vel, jeg gikk fra en 85B til en 90D på veldig kort tid, og må se etter ny igjen, for nå begynner de å bli små, så har tittet på amme-bh`er og den største jeg fant var en 90F på lindex, har ikke prøvd den enda, for lurer på ikke om jeg skal prøve å få tak i en 95 eller 100E, for _hater_ at de strammer rundt. Er forresten i uke 32, og har fått råmelk i begge puppene, til tider drypper de av seg selv, andre ganger må jeg sjekke om det forsatt er noe der :P Så to spørsmål fra meg i slengen, hvilke ammeinnlegg anbefaler dere, og tror dere puppene vokser så mye at jeg må opp i F-cup, skal jeg ta sjansen på den, heller for stort enn for lite sier man jo, men? Vurderer å vente til nærmere termin også, slik at jeg kan "estimere" litt mer. :)

Irreterer meg også at gode BH´er skal være så forbaska dyrt, skulle vært gratis, i hvertfall når man må slepe rundt på slike ballonger, i tilegg til den man allerede har plassert på magen.

Skrevet

på mammatrend.no har de noen litt større:-)

jeg er 37+4 jeg da så er relativt nær termin, men får da for guds skyld håpe de ikke blir så veldig mye større!

Skrevet

Hadde først råmelk bare i venstre bryst slik som du. Er gradvis kommet litt i høyre også. Tror egentlig det har vært litt råmelk helt siden jul uten at jeg ordentlig la merke til det. Pipler fortsatt bare litt i ny og ne, men har hørt at man ikke skal klemme ut eller stimulere til økt produksjon..

Kjøpte en amme BH i str 90H (!!!!!!!!!!!) på Change. Ikke så veldig fornøyd med den siden det er blonder.. Vises jo utpå genseren. Åsså får brystene rar form når det er ammeinnlegg i BHen! Tror jeg skal begynne å bruke de i ull, de er tynnere enn Avent sine engangs.. Tenkte å kun bruke en amme Bh fram til etter fødsel og heller da kjøpe flere (uten spiler denne gangen!) fra Triumph :) Greit å ikke investere i så mange før man vet ordentlig hvor store "jentene" blir når melka kommer ;)

Skrevet

fått beskjed av JM at å klemme litt på de har ingenting å si.. det er ikke farlig:-)

Det skal bare ikke gjøres for ofte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...