Gjest Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Sitter neten og gråter her nå, skal reise på påskeferie i morgen og den er borte.... Husker jeg hadde den sist på tirsdag...
moe_ Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Ser den gjør jeg ikke, men har du sjekket i kjøleskapet? Stellevesken? Jakkelommer, også i andre jakker? I bilen, under setene? I sofaen, under og mellom puter? I sengen, ved stellebordet ... Hvor så du den selv sist?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Sjekk under eller bak kommode på gangen. Evt i handlepose med klær eller sko fra tirsdag, som du ikke har tømt. Lykke til!
melkekua™ Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Den ligger nok i bilen :-) I siden der det er lomme (bildøren).
Gjest Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk for supre tips. Sent i går kveld etter å ha lett over alt dere nevnte. T.o.m mannen var ute i bilen to ganger og lette + at han lette igjennom hele huset he he Fant jeg den i posen med skifteklær som poden har i barnehagen... Har nok slengt den nedi der, da jeg bar opp alt fra bilen på tirsdag. *puuuuh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå