Magehus Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Vi er (dessverre) lite ute i dette været. Men hun har en reima tec dress her hjemme, og en billig-dress hos svigers som bor et stykke unna.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Hadde Reima tec vinterdress til lillegutt i vinter, og er fonøyd med det merke så nå har vi kjøpt inn Reima tec vår/høst dress også
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Reima Tec vinterdress. Gått over til Reima vårdress nå, med fleece under.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Troll med avtagbar ulldress, ingen over, ingen under:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Jeg er uenig! Kommer aldri til å bruke annet enn Reima. Liker "skoene" de har og!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Billigdress fra sparkjøp, å den funker knall:-) Hun er bare 1,5 år, så de er ikke så mye ute enda, å de er ikke ute lenge hver gang:-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Reima! Kommer aldri til å kjøpe noe annet til ungen min.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Jeg er ikke like imponert over Reima som resten av gjengen her, så her er det Ticket, og den er jeg mye mer fornøyd med. Reima ble fort slitt, mens Ticket-dressen ser ikke brukt ut engang, annet enn at den er fryktelig møkkete akkurat nå, siden han rulla seg i vanndammer. + at Ticket er varmere, vinterdressen altså.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 LegoTec er det mest slitesterke og beste vi har hatt, men på slutten av denne vinteren ble det ReimaTec og Isbjörn. Nå har jeg lagt bort dressene og barna bruker regntøy eller vindbukser og tjukke jakker. Med fleece under.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 Har prøvd både reflex og ReimaTec. RT var helt grei, helt til jeg prøvde troll , synest troll er den desidert beste:-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Vi skifter mellom Reima Tec vår/høst dress og denne test-vinneren fra Coop.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Fra lindex eller cubus, husker ikke helt hvor jeg handla (på salget året før...)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #21 Skrevet 1. april 2010 Vi bruker vinterdressene enda og da har yngste reima og eldste skogstad.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #22 Skrevet 2. april 2010 Jeg har to som bruker dress, det går i nanook/isbjørn, reimatec, molo og reflex. Reflex er jeg ikke fornøyd med. Blir veldig klamt, dessuten kommer nettingforet ut når vi tar den av og på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå