L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Har hatt masse kynnere og hatt 2 timer med modnings ak, men ingen baby:) Gikk 8 dager over sist så tipper jeg gjør det denne gangen også, men hvem vet... trodde det skulle bli baby i dag, men den gang ei:) Stresser ikke, men det som "sliter" meg ut er at folk maser sånn:) hehe... de mener det godt, men er liksom samme forklaringa hele tiden om dere skjønner;) Er ellers i super form:) Andre med ca samme termin?=)
Cammie82 Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hei! Jeg hadde termin 21.mars, og er 11 dager over idag...... Idag er vel første dagen i hele svangerskapet at jeg har kjent at jeg begynner å bli litt lei....har bare masse kynnere, verking i ryggen og masse stikkinger og nedpress, men skjer lissom ikke noe mer da. Ble strippa på overtidskontrollen på sykehuset igår til 4 cm, men ikke skjedd noe etter det.... Jeg er i kjempeform, og har vært det hele svangerskapet da:)
Lycke80 Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg hadde termin 27 mars... venter i spenning. Forsøker å bare ta det rolig og ikke bli altfor utålmoding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå