Lene~mor til tre Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Vi har kost oss skikkelig idag med stekte kalkunbryst med poteter, grønnsaker og brun saus til.. Til dessert hadde vi tilslørte bondepiker. Mmmm
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Vi hadde elgsteik med poteter, gulrot og blomkål og masse god saus. Til dessert hadde vi fersken i lake, og til barnas store begeistring, krem på sprayboks.
Ranveig R Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Vi har vore hos mamma og pappa og ete ovnsbakt laks med poteter, brokkoli og hollandaise. Is til dessert. Julemiddag dette, bortsett frå isen )
melkekua™ Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Stekt lam med grønnsaker og sinnsyk god saus. Dessert var riskrem eller sjokolademousse med krem :-) Jeg valgte det siste.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Nydelig reinsdyr steik, poteter, gulerøtter, brokoli, bacon, sopp og løk, og masse god saus. Multer med fløte til dessert.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 vi var ute å spiste, or engang skyld. Jeg spiste biffsnadder...mmm..var godt ja:))
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 For nån fancye middaga dåkker har da Hær blei d Enchiladas Men ska ha lammesteik til helga da
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Her har gubben og ungene vært på hyttebesøk og grilling i formiddag mens jeg var på jobb. Jeg tok meg noen pølser med brød på jobb, vi grillet der og;) Lagde med havregrøt når jeg kom hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå