Monajenten Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Det er tydeligvis ikke lurt å rydde ting og legge dem på et lurt sted. Nå finner jeg ikke konvolutten med billettene til Kaptein Sabeltannshowet, eller utskriften av flybillettene til Amsterdam. Noen som har noen lure tips til hvor jeg kan lete?? :-s
hippopotamus! Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg har en tendens til å gjemme viktige papir mellom bøkene i bokhylla, evt inni en bok. Problemet er jo bare at jeg aldri husker hvilke(n) bok/bøker jeg gjemmer de inni/mellom Lykke til med jakten
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Du har ikke en kommode eller lignende du pleier å legge slikt på som det kan ha falt ned bak?
Monajenten Skrevet 1. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2010 Takk for tips! Sjekket i bokhyllen nå og dessverre fant jeg ingenting:-/
Monajenten Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg har rygg på den hyllen, men jeg skal lete litt ekstra godt. Kan ikke skjønne hvor jeg skal ha lagt dem, lette liksom der jeg trodde de var og som jeg nesten var helt sikker på at jeg ville finne dem, men neida:-/
Himmel og hav Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 De ligger enten på kjøkkenet eller så la du dem sammen med passene med en gang du fikk dem. Det er ihvertfall der jeg hadde lagt dem :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Du kan jo bare ta en ny utskrift av flybillettene, da;)
Monajenten Skrevet 1. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2010 Takk for forslag:-) Jeg vet at jeg kan ta ny utskrift, men de ligger uansett sammen med kaptein sabeltannbillettene som jeg MÅ finne, så jeg tenkte det var greit å oppgi begge deler i tilfelle noen var synske:-p
Monajenten Skrevet 1. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2010 Vet du? Før vi flyttet hadde jeg alle viktige papirer i et overskap på kjøkkenet, og jeg trodde derfor jeg hadde lagt dem der nå også. Men neida, jeg finner ingenting:-(
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Du kan ikke ha lagt dem i en veske/sekk du brukte akkurat den dagen du fikk billettene, og ikke siden?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Kan du ha lagt dem i en veske, koffert...? kanskje mellom noen kataloger du har kikket i?
Monajenten Skrevet 1. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2010 Tusen takk for gode forslag. Skal lete ekstra godt etterpå. Har ikke kastet noen papirer nemlig, har bare ryddet det, hehe. Litt for godt:-/
Monajenten Skrevet 2. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2010 Hallo igjen:-) Noen flere som har geniale leteforslag?? Jeg begynner å bli stresset:-s
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Kan det være en dårlig aprilspøk fra noen andre i huset kanskje? Eller kan det tenkes at noen andre har ryddet dem enda mer vekk? Se under tastaturet, evt. skrivebordsunderlaget. Hva med aviskurven? Eller regningsbunken? Eller der du oppbevarer viktige ting, som nettbankutstyr og sånt? Nattbordskuffa? Prøv å tenke tilbake til sist du så dem...hvilken dag var det, husker du noe annet fra den dagen? Husker du helt bestemt at du ryddet dem vekk? Prøv å komme på ting rundt hendelsen, og så forsøker du ikke å tenke på det på en stund. Da hender det at det plutselig popper opp :-) Lykke til!
Monajenten Skrevet 2. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk til alle som har prøvd å hjelpe meg! I dag gikk jeg igjennom en stoooor bunke med masse papirer, og der lå dem gitt! Jeg har tydeligvis lagt dem med noen andre viktige papirer, men så har jeg ryddet alt sammen fordi jeg skulle sortere det likevel:-) Så da var det verdt å bruke 1,5 time på å sette alt av papirer i mappen:-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Hehe, ser du, man har som regel en plan med det man gjør ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå