82kreps Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hei! Noen som har bestilt herfra? Har googla litt, og finni meg stelleveske! Tror jeg... Og leser at dette er en super side å bestille fra. Men jeg skjønne rett og slett ikke noe av nettsiden kiwi-kid.com. Og jeg som trodde jeg var litt oppegående når det gjaldt PC og internett... Hjelp?
LittLykkelig Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Tror de bare leverer innad i USA Hvis du ser nederst på sida "Shipping info" så står det i allefall det..
SnartToGull Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 jeg mottok nettopp min stelleveske fra kiwi-kid.com. En skip hop dash delux til 480kr tilsammen (med frakt)...så sparte mye penger på å bestille fra dem. De sendte pakken som gave, så slapp toll. Tok 4 uker fra jeg bestillte til jeg mottok den. jeg er veldig fornøyd med dem hvertfall, og kunne gjerne bestillt fra dem igjen!
SnartToGull Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 adressen til butikken er forresten www.kiwikidsgear.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå