Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Så ekkelt! Det har klødd endel på nettene de siste ukene, men jeg har ikke sett noe eller merket noe på dagtid. Så igår (selvfølgelig siden vi nå går inn i Norges lengste rad med helligdager!) så fikk jeg en ca 1,5 cm hvitgul mark på papiret. Yummi!! Hva heter nå det middelet jeg må kjøpe når apoteket endelig åpner igjen? Så kanskje jeg bare trenger å si navnet og ikke forklare hva jeg må ha det til
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Vermox, tror jeg det var. Bare å si du skal ha det til sønnen din på 7
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Men, du vet at hele familien helst skal " kures" nå ? Og at det er viktig du bytter undertøy og bukser, hver dag. Sengetøy må skiftes ofte, helt til du er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Usch. Jeg visste ikke at det var så viktig nei. Jaja.. Blæh, så ekkelt altså.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Hm, det er faktisk helt sant! Jeg har i mange uker lurt på hva det kan være som gjør at jeg våkner på natta og bare klør. Så fikk jeg svaret igår. Herlig! Men helt sant dessverre.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Trenger ikke være aprilspøk, sånt kommer på våren og høsten, og man kan smittes bare ved å ta i et dørhåndtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå