mamma`n til nurk Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg fikk brev fra NAV i går ang innvilget bidragsforskudd. Kan jeg regne med å få det da i april? Så ikke noe på "dine utbetalinger" på nav sine nettsider, men det kan hende det ikke blir lagt ut før litt senere. Er en smule blakk for tiden pga veiavgiften, så det hadde kommet godt med nå.
elskerlivet Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 ja, når det er innvilget kommer det i april, står det ikke noe om når det gjelder fra? om du f. eks har fått innvilget fra januar vil du enten få etterbetalt nå rett over feriedagnene eller få det sammen med aprilbetalingen!!
mamma`n til nurk Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Nei, det står bare at det er innvilget f.o.m januar, men ikke når det blir utbetalt. Men da kommer det nok over påske:) Takk for svar:)
mamma`n til nurk Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Vet utbetalingsdatoen, er bare usikker på om jeg får i april, siden det ble innvilget såpass sent, eller om jeg må vente til mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå