Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Når folk skryter av at de er nabo med, kjenner, har vært på fest med, har ligget med eller venter barn med "en kjendis", er det da en de tror alle vi andre på forumet vet hvem er?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 He, he, er det en som har vært omtalt i Se & Hør?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Nå er jo alle kjendis snart, vise trynet på TV en gang, så er man kjendis. Skjønner virkelig ikke greia jeg, hvorfor bryr folk seg om han/hun har fått seg ny kjæreste, venter barn eller har masse gjeld, fordi de har sett trynet på TV og i Se og Hør? Uforståelig for min del hvertfall.
blond Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 En kjendis er en som har signert for mange ganger med nick på dib.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Ha, ha, ha, den var god Jeg er ikke kjendis, da, siden jeg pleier å holde meg anonym!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 du er kjendis, blond. deg vet vi mye om etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Kjendiser er oppskrytt. Har hatt en proglamleder i TV2 som sjef i en "litt" mindre TV-kanal, og tro meg, han er akkurat som alle andre, en helt vanlig fyr med vanlige venner og vanlige gjøremål. Og NEI, det er ikke Fritjof Wilborn, og det er heller ikke min tidligere sjef som har vært i søkelyset for narkogjeld og trusler osv...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Jeg har vært på TV en gang! Er jeg kjendis da? ( Var ikke bare linselus, var et innslag om meg). Har vært intervjuet i flere aviser om flere forskjellige ting, også. Må vel kunne kalle meg kjendis, da? Har aldri vært i Se & Hør (heldigvis).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå